• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

کمک ۲۰۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت تویسرکان برای مبارزه با کرونا/ ماندن در خانه بهترین هدیه به مدافعان سلامت

  • کد خبر : 55010
  • 27 اسفند 1398 - 10:36
کمک ۲۰۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت تویسرکان برای مبارزه با کرونا/ ماندن در خانه بهترین هدیه به مدافعان سلامت

در روزگاری که خائنین سلامت هر چند اندک برای خود سیئه ای ثبت می کنند، اما هستند خیران و جهادگران سلامتی که با اهداء کمک های متعدد به مراکز درمانی، عیار انسانیت خود را به رخ جهانیان می کشانند. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ بی تردید انسانیت در کمک به هم نوع در هر شرایطی […]

در روزگاری که خائنین سلامت هر چند اندک برای خود سیئه ای ثبت می کنند، اما هستند خیران و جهادگران سلامتی که با اهداء کمک های متعدد به مراکز درمانی، عیار انسانیت خود را به رخ جهانیان می کشانند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ بی تردید انسانیت در کمک به هم نوع در هر شرایطی پسندیده و مورد تشویق و ترغیب آموزهای دینی است.

مسئله ای که مورد تأکید رهبر انقلاب نیز واقع شده تا جایی که ایشان فرمودند: “یقیناً هر چیزی که کمک کند به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری، یک حسنه است؛ در نقطه‌ی مقابل هر چیزی که کمک کند به شیوع این بیماری، یک سیّئه است. خدای متعال ما را موظّف کرده که نسبت به سلامت خودمان و سلامت دیگران، سلامت مردم، احساس مسئولیّت کنیم.”

کرونا وسیله ای برای عیارسنجی جایگاه انسانیت!

این روزها با شیوع کرونا می توان عیار انسانیت را سنجید، گاهی برخی هر چند اندک عیارشان از شأن و جایگاه انسانی تنزل می یابد و آنقدر پایین می آید که در باطن امر به صورت های مردم چنگ می زنند.

در سیل دروغ پردازی های تبلیغاتی دشمنان که با بهره گیری از فضای مجازی و شبکه های ماهواره به بمباران کروناهراسی روی آورده اند؛ خائنین سلامت نیز هم سو با دشمنان دست به احتکار تجهیزات پزشکی می زنند، تعدادشان هرچند اندک اما عملشان بسیار مطرود است.

جهادگران سلامت پیش قدم برای کمک به مردم

با این حال اگر گوشه ای چشم به اطراف بیاندازیم، در برابر این خائنین سلامت، خیران و جهادگران سلامت در هر جایگاهی که هستند برای نجات ایران اسلامی گام بر می دارند.

کمک در حوزه سلامت بیشتر از همیشه عمل و جهادی در راه خدا است، یکی از این گروه ها دارای مجوز، مجمع خیرین سلامت تویسرکان است.

حسن بیات، مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: با شیوع کرونا و ضرورت کمک به مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با این ویروس، خیرانی پای کار آمدند تا لااقل برخی از کمبودهای تجهیزات پزشکی بیمارستان تویسرکان را بر طرف کنند.

کمک ۲۰۰ میلیون ریالی مجمع خیران سلامت تویسرکان برای مبارزه با کرونا

وی از اهدای پنج دستگاه ترمومتر دیجیتال، تعدادی فشار سنج، الکل، پنج دست لباس ضد آب مخصوص واکنش سریع عینک محافظ و ماسک به بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان به ارزش بیش از ۲۰ میلیون ریال از سوی خیران توسط این مجمع خبر داد.

مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت تویسرکان همچنین با اشاره به اینکه به تعدادی از مراکز درمانی هم کمک هایی ارسال شده، اظهار کرد: از مبالغ واریزی خیران برای استفاده سربازان سفید پوش بهداشت محیط، می توان به مبلغ ۹ میلیون و ۵۰ هزار ریال و اهداء یک دستگاه پالس اکسیمتر انگشی زیکلاس به ارزش سه میلیون و ۸۰۰ هزار ریال اشاره کرد.

بیات همچنین از واریز مبلغ سی میلیون ریال توسط خیر نیک اندیش به نام جعفر حبیب زاده برای خرید لوازم مورد نیاز مراکز درمانی به منظور مبارزه با بیماری کرونا ویروس خبر داد و تصریح کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال نیز مفتح نماینده مردم تویسرکان با هماهنگی انجام شده با یکی از خیران به مجمع، برای خرید تجهیزات پزشکی اهدا شده است.

وی عنوان کرد: ۲۰ میلیون ریال خانم چراغی، ۱۰ میلیون ریال سعید الوندی، اهداء پنج دست لباس بارانی، پنج  جفت چکمه وپنج دست دستکش به تیم واکنش سریع بهداشت محیط  توسط علی آقاملائی به ارزش ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و اهداء ۱۰۰ عدد شیلد محافظ صورت توسط فتانه شاهمحمدی به بیمارستان ولیعصر (عج) به ارزش ۲۰ میلیون ریال بخش دیگری از این کمک ها بوده است.

ماندن مردم در خانه بهترین هدیه به مدافعان سلامت

مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت تویسرکان ادامه داد: بهترین هدیه ای که همه مردم می توانند آن را به مدافعان سلامت در خط مبارزه با کرونا اهدا کنند چیزی نیست جز در خانه ماندن و تردد حداقلی در شهر، تا حلقه انتقال قطع و ویروس کرونا نابود شود.

بیات تصریح کرد: می توان با رعایت نکات بهداشتی ساده از شیوع این بیماری جلوگیری کرد از جمله اینکه نبردن کفش ها به داخل خانه، تعویض لباس در بدو ورود و گذاشتن در کیسه پلاستیکی و مهمتر از همه تصمیم به نرفتن و به عقب انداختن دید و بازدیدهای نوروزی که در پیش است، مسئله ای که رعایت آن بسیار در نابودی کرونا مؤثر است.

به گزارش عصرهمدان؛ یادمان می ماند در روزگاری که خائنین سلامت هر چند اندک برای خود سیئه ای ثبت می کنند، اما هستند خیران و جهادگران سلامتی که با اهداء کمک های متعدد به مراکز درمانی، عیار انسانیت خود را به رخ جهانیان می کشانند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55010
  • دیدگاه‌ها برای کمک ۲۰۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت تویسرکان برای مبارزه با کرونا/ ماندن در خانه بهترین هدیه به مدافعان سلامت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.