• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
9

کشت بوته خشاش در مزارع دو روستای اسدآباد

  • کد خبر : 187508
  • 30 خرداد 1402 - 10:25
کشت بوته خشاش در مزارع دو روستای اسدآباد
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری اسدآباد از کشت نوعی ماده مخدر در مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: گزارشاتی در زمینه کشت این نوع گیاه ماده مخدر می‌رسد که زیبنده این شهر نیست.

به گزارش عصر همدان؛ جلال زارع در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد از کشت نوعی مواد مخدر در مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: گزارشاتی در زمینه کشت این نوع گیاه ماده مخدر می‌رسد که زیبنده این شهر نیست و می‌طلبد مسئولان جهاد کشاورزی رصد و بازرسی بیشتری از مزارع داشته باشند و با آنان برخورد شود.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به پیش‌رو بودن هفته مبارزه با مواد مخدر، از برگزاری مسبقات دوچرخه‌سورای، انجام مشاوره پیشگیری از آسیب اجتماعی توسط شماره ۰۹۶۲۸، تجلیل از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر، جمع‌آوری معتادین متجاهر، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با موضوع مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در ایام خبر داد.

وی در خصوص کوتاهی در انجام واگذاری زمین و ساخت یک مکان ورزشی در روستای چنارسفلی، گفت: فرصت‌سوزی برای انجام کار از سوی مدیران قابل توجیه نیست، در برابر رسالت خود و اجرایی کردن مصوبات مسئول هستیم.

انتهای پیام/ نظری

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187508
  • دیدگاه‌ها برای کشت بوته خشاش در مزارع دو روستای اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.