• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 25 May - 2024
5

کادر پروری و تربیت مدیران از شیوه مدیریتی شهید بهشتی بود

  • کد خبر : 188355
  • 07 تیر 1402 - 11:09
کادر پروری و تربیت مدیران از شیوه مدیریتی شهید بهشتی بود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: امروز در کشور مشکلات مدیریتی داریم و علت آن برمی‌گردد به اینکه شخصیت‌هایی که ظرفیت مدیریت عالی کشور را دارند به شیوه شهید بهشتی شناسایی و پرورش داده نمی‌شوند، لذا در کشور خیلی‌ خلا مدیریتی داریم.

احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به سخن امام (ره) که فرموند: شهید بهشتی مظلوم زیست، مظلوم رفت و خار چشم دشمنان اسلام بود، عنوان کرد: شهید بهشتی شخصیتی بی‌نظیر  و بفرموده امام راحل یک ملت بود.

وی تصریح کرد: آمریکا پس از ترور شهید بهشتی گفت یک پایه اسلام را زدیم،  در واقع این شهید بزرگ از نگاه خودی یک ملت  و از نظر دشمن هم شخصیت به این عظمت داشت.

فلاحی با بیان اینکه آنچه که در روزهای آخر باعث تشدید نگاه بغض‌آلود دشمن به این شخصیت بلند والا گشت همانطور که قبلاً هم به همین منوال بود، ایراد نامه ۸ ماده‌ای برای امام خمینی(ره) در اواخر عمرشان بود، اذعان داشت:  در این نامه خطرات نفوذی‌های منافقین برای سقوط نظام را بیان کرده و ترور شهید بهشتی که قبلا ترور شخصیت هم شده بود به جلو افتاد و به دست منافقین کور دل، ایشان با ۷۲ تن از یارانش به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این شهید والا مقام یکی از عناصر بسیار مهم و محوری اسلامی بودند، عنوان کرد: شخصیت‌هایی که دشمن ترور کرده است جزو شهدایی هستند که هر کدامشان یک ظرفیت مدیریت کلان کشوری را داشتند.

فلاحی افزود:  نحوه مدیریت شهید بهشتی که امروز نقص در مدیران کشوری است کادر پروری و تربیت مدیران بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اذعان داشت: امروز در کشور مشکلات مدیریتی داریم و علت آن برمی‌گردد  به اینکه  شخصیت‌هایی که ظرفیت مدیریت عالی کشور را دارند به شیوه شهید بهشتی شناسایی و پرورش داده نمی‌شوند، لذا  در کشور خیلی‌ خلا مدیریتی داریم.

 

انتهای پیام/ ساعتی

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188355
  • دیدگاه‌ها برای کادر پروری و تربیت مدیران از شیوه مدیریتی شهید بهشتی بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.