• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

پای خاطرات یک بانوی نهاوندی از روزهای انقلاب

  • کد خبر : 177679
  • 22 بهمن 1401 - 1:26
پای خاطرات یک بانوی نهاوندی از روزهای انقلاب

در این کلیپ خانم شهبازی از حال و هوای پیش از انقلاب و فعالیت های خودشان و خاطرات آن روزها صحبت می‌کنند. به گزارش عصرهمدان؛ به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه، پای صحبت ها و خاطرات خانم شمس اعظم شهبازی از بانوان انقلابی نهاوند می‌نشینیم. در این کلیپ خانم شهبازی از حال و هوای پیش از […]

در این کلیپ خانم شهبازی از حال و هوای پیش از انقلاب و فعالیت های خودشان و خاطرات آن روزها صحبت می‌کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه، پای صحبت ها و خاطرات خانم شمس اعظم شهبازی از بانوان انقلابی نهاوند می‌نشینیم.

در این کلیپ خانم شهبازی از حال و هوای پیش از انقلاب و فعالیت های خودشان و خاطرات آن روزها صحبت می کنند.

معاون مدرسه ما شخصیت انقلابی داشت و وقتی برای بچه های مذهبی مشکلی به دلیل حمایت از امام پیش می آمد مشکل را به بچه ها اطلاع می داد.

سالروز شهادت گروه انقلابی ابوذر اتفاقی لباس مشکی بر تن کرده بودم که مدیر مدرسه ما را برد دفتر و گفت چرا لباس مشکی بر تن کرده اید و ما را بازخواست و بازجویی کردند و بچه ها را بازدید بدنی می‌کردند تا ببینید چیزی در مورد انقلاب دارند یا نه؟

این بانوی بزرگوار از شیر زنان فعال و شجاع زمان انقلاب در نهاوند بوده و امروز هم در عرصه جهاد فرهنگی در نهاوند فعال هستند.

به گزارش عصرهمدان؛ در این کلیپ خانم شهبازی از حال و هوای پیش از انقلاب و فعالیت های خودشان و خاطرات آن روزها صحبت می کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177679
  • دیدگاه‌ها برای پای خاطرات یک بانوی نهاوندی از روزهای انقلاب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.