• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

ولایتمداران غدیری در سراسر استان همدان جشن گرفتند+تصاویر

  • کد خبر : 158450
  • 27 تیر 1401 - 12:21
ولایتمداران غدیری در سراسر استان همدان جشن گرفتند+تصاویر

شب گذشته همزمان با شب عید غدیر، مردم شهرستان های سراسر استان همدان، در مراسم های جشنی که در خیابان ها، هیآت و محلات برگزار شد شرکت کردند و این عید بزرگ را جشن گرفتند. به گزارش عصرهمدان؛ به مناسبت دهه امامت و ولایت و با فرارسیدن عید بزرگ غدیر، شب گذشته جشن های باشکوهی […]

شب گذشته همزمان با شب عید غدیر، مردم شهرستان های سراسر استان همدان، در مراسم های جشنی که در خیابان ها، هیآت و محلات برگزار شد شرکت کردند و این عید بزرگ را جشن گرفتند.

به گزارش عصرهمدان؛ به مناسبت دهه امامت و ولایت و با فرارسیدن عید بزرگ غدیر، شب گذشته جشن های باشکوهی در سطح شهرستان های استان همدان برگزار شد.

همدان

نهاوند

در عید غدیر خم عید ولایت شهر نهاوند غرق در شادی است و برگزاری جشن ها و برپایی موکب ها حال و هوای زیبایی به شهر نهاوند داده است.

به گزارش عصر همدان، به مناسبت عید غدیر خم جای جای شهر نهاوند شاهد برگزاری جشن های زیبای گرامیداشت عید ولایت بود.

برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی با پخش شیرینی و شربت در مناطق مختلف نهاوند به شهروندان خدمت رسانی می کند.

در بقاع متبرک و استان مطهر امامزادگان و شاهزاده محمد(ع) برنامه های شاد و زیبایی برگزار شد.

در میدان شهید سلیمانی شهر نهاوند نیز برنامه شادی با اجرای نماهنگ سلام فرمانده، برنامه های شاد، اجرای سرود و نمایش طنز با حضور خانواده های نهاوندی برگزار شد.

پیاده روی حرم تا حرم نیز در آستان مطهر امامزاده منصور و مهدی(ع) با حضور خانواده ها برگزار شد.

در روستاهای نهاوند نیز جشن و مولودی خانی برگزار شد و به کسانی که نام مبارک علی داشتند هدایایی اهدا شد.

حرکت کاروان پیاده روی به مناسبت بزرگداشت واقعه عظیم غدیر به همراه استقبال از پرچم متبرک اهدایی توسط عتبه امیرالمؤمنین (ع) در نجف اشرف از دیگر برنامه های شهرستان در عید غدیر است.

جشن بزرگ غدیر همراه با اجتماع سادات شهرستان و برپایی موکب شادی به مناسبت عیدبزرگ غدیر خم از دیگر برنامه های اجرایی در روز عید غدیر خم در نهاوند است.

اسدآباد

در مراسم جشن شهرستان اسدآباد که به همت هیأت امنای مسجد امام سجاد(ع)، امام موسی بن جعفر(ع)، هیئت حیدریون و متوسلین برگزار شده بود، ازدحام جمعیت در گوشه گوشه پارک موج می زد و کوچک و بزرگ با خانواده آمده بودند.

در این مراسم جشن که با سخنرانی حجت الاسلام رحمان رضایی و مولودی خوانی آقایان سجاد قربانی ، روح الله قهرمانی همراه بود، مردم اسدآباد با وجود همه مشکلات و گرانی‌ها، آن را دلیلی بر عدم همراهی با نظام و رهبری ندیده و علاقه خود و عهدشان را با رهبر انقلاب با شعار “لبیک یا خامنه ای” بستند.

همچنین در این مراسم پس از اجرای گروه سرود با موضوع “هدیه اسباب بازی”، گروه تئاتری “کمال و رضا” نمایشی را با موضوع “ازدواج آسان” اجرا کرده و مردم را به آسان گیری در امر ازدواج جوانان تشویق کردند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158450
  • دیدگاه‌ها برای ولایتمداران غدیری در سراسر استان همدان جشن گرفتند+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.