• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

وظیفه مردم عمل به فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مومنانه است/ مساجد محلات مرکز کمک های مومنانه

  • کد خبر : 63347
  • 13 اردیبهشت 1399 - 12:31
وظیفه مردم عمل به فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مومنانه است/ مساجد محلات مرکز کمک های مومنانه

جعفر جعفری همدانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، گفت: وظیفه ی همه ملت است که سخنان رهبری عمل کنند و در بحران کرونا همچون سایر بحران ها به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان بروند. به گزارش عصر همدان؛ شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد بسیاری از مشاغل و […]

جعفر جعفری همدانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، گفت: وظیفه ی همه ملت است که سخنان رهبری عمل کنند و در بحران کرونا همچون سایر بحران ها به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان بروند.

به گزارش عصر همدان؛ شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد بسیاری از مشاغل و خانواده از نظر اقتصادی و کسب و کار دچار آسیب شوند اما سخنان رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر کمک مومنانه باعث شد تا مردم به همراهی هموطنان خود بشتابند.

در راستای کمک مومنانه بسیاری از خیرین و بسیجیان محلات در مساجد آستین همت خود را بالا زده و بسته های حمایتی برای برخی اقشار نیازمند تهییه کردند.

در ادامه گفتگویی داشتیم با یکی از اعضای هیئت امنای مسجد امام خمینی(ره) سعیدیه که می خوانید.

وظیفه مردم عمل به فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مومنانه است

جعفر جعفری همدانی عضو هیئت امنای مسجد امام خمینی(ره) سعیدیه در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، گفت: وظیفه ی همه ملت است که سخنان رهبری عمل کنند و در بحران کرونا همچون سایر بحران ها به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان بروند.

وی با بیان اینکه به همت نمازگزاران اهالی محل، و خیرین محله مثل کانون فرهنگی و بسیج خواهران بسته های معیشتی جمع آوری شده است، افزود: تعداد ۲۵۰ بسته حمایتی تهییه شده که شامل دو شیشه روغن، یک کیسه برنج، یک عدد مرغ، یک قوطی رب گوجه و دو بسته ماکارانی است.

جعفری همدانی با تاکید براینکه برای توزیع بسته های حمایتی به این نکته توجه شده که به خانواده هایی که تا کنون اقلامی دریافت نکردند توزیع شود، تصریح کرد: برای این کار با کمیته امداد استان، بهزیستی و آستان قدس رضوی هماهنگ شدیم تا افراد نیازمند را به ما معرفی کنند.

عضو هیئت امنای مسجد امام خمینی(ره) سعیدیه با بیان اینکه قبل از ماه مبارک رمضان ۲۰۰ بسته حمایتی توزیع شده است، گفت: این اقدام توسط ورزشکارانی که در مجموعه ورزشی طبقه پایین مسجد هستند صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی این مسجد اقدام به تهییه بسته های فرهنگی برای کودکان و نوجوانانی که قبل از شیوع ویروس کرونا با کانون در ارتباط بودند کرده است، افزود: هدف از تهییه بسته فرهنگی این بوده که مربیان کانون به کودکان بگویند به فکرشان هستند و با سرکشی به آن ها هدایا را تقدیمشان کنند.

انتهای پیام/س

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63347
  • دیدگاه‌ها برای وظیفه مردم عمل به فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مومنانه است/ مساجد محلات مرکز کمک های مومنانه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.