• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

هیچ معبری در سطح شهر بسته نیست/ درختان سوزنی شکل که خزان ندارند مشکل ایجاد کرده اند

  • کد خبر : 37696
  • 26 آذر 1398 - 10:33
هیچ معبری در سطح شهر بسته نیست/ درختان سوزنی شکل که خزان ندارند مشکل ایجاد کرده اند

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه از ساعات اولیه بارش برف با تجهیزات و نیروی انسانی در سطح شهر برف روبی معابر انجام شده است گفت: هیچ معبری در سطح شهر بسته نیست و تنها درختان سوزنی شکل که خزان ندارند مشکل ایجاد کرده اند. وحید علی ضمیر در گفتگو با خبرنگار عصر […]

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه از ساعات اولیه بارش برف با تجهیزات و نیروی انسانی در سطح شهر برف روبی معابر انجام شده است گفت: هیچ معبری در سطح شهر بسته نیست و تنها درختان سوزنی شکل که خزان ندارند مشکل ایجاد کرده اند.

وحید علی ضمیر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه بارش برف در سطح استان بالاست گفت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته از راس ساعت ۴ صبح معابر شهری توسط نیروهای خدمات شهری و با تجهیزات کامل بازگشایی شده و تا الان هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: یخ زدایی و برف روبی در تمام مناطق صورت گرفته است و برای تردد مشکلی نیست و از ساعات اولیه هیچ معبری بسته نبوده و تردد وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه حجم بارش سنگین است افزود: بارش تداوم دارد و همکاران شهرداری در همه حوزه های مختلف سطح شهر حضور دارند.

وی با تاکید بر تکاندن درختان سوزنی شکل که خزان ندارند گفت: در بلوار چمران سقوط درخت بر روی یک ماشین پراید را داشتیم که مشکلی برای کسی ایجاد نکرده است و همکاران شهرداری در حال پاکسازی تمام سرشاخه ها و درختان سوزنی شکل در سطح شهر هستند

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=37696
  • دیدگاه‌ها برای هیچ معبری در سطح شهر بسته نیست/ درختان سوزنی شکل که خزان ندارند مشکل ایجاد کرده اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.