• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
7
نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان همدان خبر داد:

همدان میزبان مسابقات فوتسال منطقه ای کشوری

  • کد خبر : 193963
  • 27 مرداد 1402 - 9:32
همدان میزبان مسابقات فوتسال منطقه ای کشوری
نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان همدان گفت: همدان میزبان مسابقات فوتسال منطقه ای کشوری زیر ۱۹ سال است و به دنبال افزایش تعداد ملی پوشان هستیم.

به گزارش عصر همدان؛ اعظم باباخانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بانوان فوتبالیست استان روزهای درخشانی را سپری می کنند و به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند که این موضوع نشان دهنده حمایت های ویژه هیئت فوتبال و تلاش مضاعف مربیان زحمتکش استان همدان می باشد.

وی افزود : از ۱۳ الی ۲۰ مرداد ماه اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور در گیلان برگزار شد که زهرا جواجوی رکورددار کلین شیت و دروازه بان برجسته فوتبال کشور به این اردو دعوت شد ؛ همچنین بیتا خزایی که به همراه تیم ملی نوجوانان در مسابقات کافا درخشان ظاهر شده بود ، به اردوی این تیم که از امروز آغاز شده و تا دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت دعوت شد.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان همدان اشاره کرد : اردوی آماده سازی تیم فوتسال زیر ۱۹ سال استان در دو مرحله با شرکت بازیکنانی از همدان ، تویسرکان ، نهاوند، ملایر و مریانج برگزار شد و هم اکنون این تیم تشکیل شده و تمرینات خود را پشت سر می گذارد ؛ با حمایت های مسئولین هیئت فوتبال توانستیم میزبانی مسابقات فوتسال منطقه ای کشوری در رده سنی زیر ۱۹ سال را کسب کنیم.

باباخانی اظهار کرد : همچنین مهرنوش عجمی داور برجسته فوتبال ساحلی استان در سمینار دانش افزایی ناظران و داوران فوتبال ساحلی کشور که در مرداد ماه برگزار شد شرکت کرد.

وی در پایان گفت : فوتبال و فوتسال بانوان استان روز های خوبی را سپری می کند و امیدواریم با توسعه زیرساخت ها شاهد روند رو به رشد بانوان استان باشیم؛ قطعا یکی از اهداف ما افزایش تعداد ملی پوشان است که این مسئله با حمایت های مسئولین هیئت فوتبال و تلاش مضاعف مربیان و بازیکنان، قطعا امکان پذیرخواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193963
  • دیدگاه‌ها برای همدان میزبان مسابقات فوتسال منطقه ای کشوری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.