• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

همایش بانوان تمدن ساز برگزار می شود

  • کد خبر : 158145
  • 21 تیر 1401 - 12:51
همایش بانوان تمدن ساز برگزار می شود

سید جواد حسینی گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب همایشی با حضور بانوان شهر همدان امروز سه شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸ در پیاده راه بوعلی برگزار می شود. به گزارش عصرهمدان؛ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به تهاجم همه جانبه دشمن در بعد فرهنگی گفت: متاسفانه امروز شاهد بی […]

سید جواد حسینی گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب همایشی با حضور بانوان شهر همدان امروز سه شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸ در پیاده راه بوعلی برگزار می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به تهاجم همه جانبه دشمن در بعد فرهنگی گفت: متاسفانه امروز شاهد بی بندوباری در فضای مجازی هستیم که اگر اقدامات متقابل صورت نگیرد صدمات جبران ناپذیری به جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان ایران وارد خواهد آمد.

حسینی گفت: حضو جوانان انقلابی در این جهاد فرهنگی بسیار کارگشاست زیرا دشمن با تمام قوای خود پا به عرصه این جنگ گذاشته است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اضافه کرد: اجرای برنامه های منسجم، قوی و مستمر فرهنگی در سطح شهر یکی از مهمترین راه کارهای مقابله با دشمن است که این برنامه ها نباید محدود به یک هفته یا یک روز خاص باشد.

وی عنوان کرد: همزمان بابرگزاری همایش بانوان تمدن ساز، غرفه هایی با هدف آشنایی و ترغیب جوانان و نوجوانان به حجاب برپا خواهد شد.

حسینی با اشاره به برنامه های اجرایی این هفته گفت: یکی از مهمترین برنامه ها ترغیب تولیدکنندگان و طراحان لباس به تولید پوشاک ایرانی و اسلامی است که در راستای تنوع در الگوهای پوشش عفیفانه صورت می گیرد.

وی در پایان یکی از اهداف برگزاری این هفته را ترویج زیست عفیفانه و مقابله با پدیده بدحجابی عنوان کرد و گفت: ما به دنبال کارهای سلبی و تهاجمی نیستیم اما باید با افراد بدحجاب که مغرضانه و سازمان یافته در معابر شهر حضور می یابند برخورد شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158145
  • دیدگاه‌ها برای همایش بانوان تمدن ساز برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.