• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

هرجا جنایتی هست، امریکا و اسرائیل در ان نقش دارد/توجه به نیروهای داخلی، راه برون رفت از مشکلات

  • کد خبر : 119652
  • 11 تیر 1400 - 15:25
هرجا جنایتی هست، امریکا و اسرائیل در ان نقش دارد/توجه به نیروهای داخلی، راه برون رفت از مشکلات

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، به دیدار رهبر انقلاب با دستگاه قضایی اشاره کردند و گفتند: تقدیر و تشکر ویژه حضرت آقا از عملکرد جهادگونه این دستگاه نشانه مدیریت و عملکرد خوب و باکفایت آیت الله رئیسی در دوران خدمتش بود. به […]

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، به دیدار رهبر انقلاب با دستگاه قضایی اشاره کردند و گفتند: تقدیر و تشکر ویژه حضرت آقا از عملکرد جهادگونه این دستگاه نشانه مدیریت و عملکرد خوب و باکفایت آیت الله رئیسی در دوران خدمتش بود.

به گزارش عصر همدان، نماز جمعه این هفته شهرهای مختلف استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در میعاگاه های نماز جمعه برگزار شد.

ملایر

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ملایر با اشاره به در پیش بودن هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: امروز بزگترین ناقضان حقوق بشر مدعی حقوق بشر شده اند و این تلخترین طنز تاریخ است.

امام جمعه ملایر افزود: آمریکا در طول قدمت ۲۰۰ ساله به بیش از ۹۰ کشور مستقیم و غیر مستقیم جمله کرده است و جنابت های مختلفی علیه بشریت انجام داده است.

وی با اشاره به مهمترین جنایات آمریکا در طول تاریخ علیه ایران اسلامی تصریح کرد: تاریخ ایران پر است از جنایات آمریکا و اینها همان. پر رویی های نجومی است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه حقوق بشر ابراز جنایت توسط آمریکا است، تصریح کرد:کاپیتولاسیون، تأسیس ساواک،کودتای نوژه، جنگ جهانی دوم و کودتای ۲۸ تیر نمونه ای از جنایات آمریکا علیه ایران پیش از انقلاب است.

وی گفت: سفارتخانه های آمریکا در دنیا به جاسوس خانه هایی برای جنایت علیه کشورها در سایر جهان تبدیل شده‌اند.

حجت‌الاسلام برقراری حمایت از منافقین، حمایت از رژیم صدام، ۱۷ هزار ترور، تحریم ها و تهدیدات مختلف را از نمونه های ظلم آمریکا پس از انقلاب علیه ایران عنوان کرد و گفت: با توجه به جنایات آمریکا در تیرماه یک هفته به عنوان حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است که جنایات آمریکا بازخوانی شود.

وی با بیان اینکه ماهیت کثیف و پلید آمریکا بر همه مشخص و روال کاری آنها همین است، تاکید کرد: با توجه به ذات خونخوار آمریکا جای تعجب است که کسی در داخل کشور بگویید در مسجد نباید مرگ بر آمریکا گفت‌.

حجت الاسلام برقراری افزود: کسانی که این سخن ها را می زنند به این معنی است که والضالین و غیرالمغضوب علیهم را از نماز حذف کنیم.

وی تاکید کرد: دل بستن به آمریکا در مذاکرات مختلف وقتی با ماهیت آمریکا آشنا باشی بسیار تعجب برانگیز است و ما باید دشمنان را خوب بشناسیم نه اینکه آنها را رتوش کرد و اتو کشید و به مردم به عنوان دوست معرفی کرد که این امر ظلم به مردم است.

امام جمعه ملایر با انتقاد از عدم پخش اذان صبح در مساجد بیان کرد: اینکه هزینه های زیادی برای ساخت مساجد شده است اما برای اینکه چندین نفر می گویند اذان پخش نشود ظلم بزرگی است.

وی با اشاره به سخنان رهبری در هنگام زدن واکسن کوبرکت تصریح کرد: رهبر برای حقوق بشر اعلام کرد که روش تهیه واکسن به همه نیا داده شود تا کسی به دلیل کرونا از دنیا نرود که نشان از دید باز رهبری دارد.

حجت‌الاسلام برقراری بیان کرد: استفاده رهبری از واکسن کوبرکت نشان دهنده این است که تحریم به فرصت تبدیل شده است و حمایت از تولید داخلی است.

وی بیان کرد: این اقدام رهبری باعث اقتدار دانشمندان ایرانی و مایه افتخار است و قدرت نظام را نشان داد و بار دیگر مسئله ما می توانیم برجسته شد.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به در پیش بودن روز شهرداری ها و دهیاری ها تصریح کرد: این دو نهاد علاوه بر توجه به مسائل عمرانی و خدمات رسانی باید به مسائل فرهنگی نیز توجه کنند.

وی با تاکید بر انتخاب شهردار با توان مدیریتی بالا تصریح کرد: فردی برای شهرداری انتخاب شود که مسائل فرهنگی را مورد نظر داشته باشد.

امام جمعه ملایر با اشاره به تخلفات انجام شده در انتخابات تصریح کرد: کسانی که در انتخابات به رأی خرید و فروش کردند و باعث بالا و پایین شد بداند که این امر ظلم در حق همه مردم است.

وی افزود: کسانی که در انتخابات با خرید رای ظلم کردند قطعا در دوران مسئولیت هم ظلم می کنند چرا که باید ظلم کنند تا تلافی کنند و پول های خرج کرده را بازگردانند و کسی هم که رای خود را فروخته است در ظلم آن فرد شریک است.

وی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضائیه بیان کرد: تفکر وی همان تفکر این الله رئیسی است که با کار جهانی سند تحول قضایی را ادامه می دهد.

نهاوند

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنان از همان روزهای بعد از پیروزی انقلاب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی برنامه ریزی کردند و هرکاری که توانستند بر ضد مردم انجام دادند.

وی اظهار داشت: با تحریم، ترور، تهدید و محاصره اقتصادی و هر توطئه ای که داشتند اجرا کردند تا جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.

امام جمعه نهاوند افزود: به برکت انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت کردیم و با اتکا به نیروهای داخلی و نیروی انسانی مومن و انقلابی در هر بخشی وارد شدیم موفق بوده ایم.

وی ادامه داد: امروز نیز برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید به جوان ها اتکا کنیم و راه پیشرفت را طی کنیم.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: انشاالله با همکاری مردم و با تلاش دولت جدید مشکلات اقتصادی مردم کاهش می یابد و راه پیشرفت کشور با قدرت ادامه می یابد.

وی بیان کرد: دشمن نمی خواهد ما پیشرفت کنیم و همواره در حال برنامه ریزی است بنابراین باید هوشیار باشیم و دشمن را به خوبی بشناسیم.

اسدآباد

حجت‌الااسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، به دیدار رهبر انقلاب با دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: تقدیر و تشکر ویژه حضرت آقا از عملکرد جهادگونه این دستگاه نشانه مدیریت و عملکرد خوب و باکفایت آیت الله رئیسی در دوران خدمتش بود.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به انتصاب حجت‌الاسلام اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضائیه ازسوی رهبر انقلاب، افزود: وی نیز یکی از فعالان عرصه قضایی است که انتظار می رود در راستای فرامین و دستورات رهبری که مبارزه با فساد، تبعیض، رشوه خواری و بی عدالتی است، انجام وظیفه کند.

وی بااشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر ، گفت: در نظر داریم که طرحی را با جمع آوری معتادان و فرستادن آنان به مراکز ترک اعتیاد آنان را به چرخه زندگی سالم برسانیم که این امر نیازمند کمک خیرین است.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به هفته حقوق بشرآمریکایی، گفت: آنان که دم از حقوق بشر می زنند، صادق نیستند، رژیم صهیونیستی، آمریکا و داعشی‌های پلید پرونده های زیادی را در کشتار مردم در جهان دارند. کسی باید دم از حقوق بشر بزند که خود از حقوق بشر دفاع کند و از جنایاتها به دور باشد.

وی گفت: حقوق بشری که جمهوری اسلامی دنبال می کند، از بارزترین حقوق بشر است علی رغم که علم ایرانی توانسته بمب هسته ای بسازد، اما از نظر فقه اسلامی استفاده از ان را حرام می دانیم .ایران همیشه مدافع حقوق بشر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119652
  • دیدگاه‌ها برای هرجا جنایتی هست، امریکا و اسرائیل در ان نقش دارد/توجه به نیروهای داخلی، راه برون رفت از مشکلات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.