• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

هدف از گذاشتن قرص در کیک ها ایجاد رعب و وحشت است/ تخریب وجهه صنعت غذایی کشور را نشانه گرفته اند

  • کد خبر : 37917
  • 27 آذر 1398 - 11:39
هدف از گذاشتن قرص در کیک ها ایجاد رعب و وحشت است/ تخریب وجهه صنعت غذایی کشور را نشانه گرفته اند

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بیان اینکه کیک ها و بیسکوییت های  آلوده، حاوی  داروهای خانگی وکم خطر بودند گفت:  هدف از جاسازی قرص ها ایجاد رعب و نگرانی در افکار عمومی و تخریب وجهه صنعت عذایی کشور است. کیانوش جهانپور درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار عصر […]

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بیان اینکه کیک ها و بیسکوییت های  آلوده، حاوی  داروهای خانگی وکم خطر بودند گفت:  هدف از جاسازی قرص ها ایجاد رعب و نگرانی در افکار عمومی و تخریب وجهه صنعت عذایی کشور است.
کیانوش جهانپور درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه تعداد کیک هایی که حاوی قرص بودند بالا نیست گفت: تاکنون در ۲۲ شهرستان کشور کیک هایی که حاوی قرص و دارو بودند مشاهده شده است.
وی افزود: تعداد این قرص ها زیاد نیست و در بررسی های انجام شده از مغازه هایی که موردی وجود داشته آمار ها بالا نبود.
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: کیک ها و بیسکوییت ها از هرجعبه و قفسه ای که پیدا شده مورد بررسی و مشاهده قرار گرفته و قرص ها عموما داروهای خانگی کم خطرند.
جهانپور در پاسخ به این پرسش که هدف از جاسازی قرص در کیک ها چیست تصریح کرد: هدف از این اقدام ایجاد رعب و نگرانی در افکار عمومی و تخریب وجهه تولیدات داخلی است.
وی با بیان اینکه وجود قرص ها بیش از ۱۲ شرکت را درگیر کرده است خاطر نشان کرد: این اقدام نشان می دهد تعمدی، خرابکارانه و علیه کل سیستم و صنعت غذایی کشور است و به نوعی تخریب وجه غذایی به عنوان صنعت پیشرو می باشد.
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان گفت: تا جایی که مربوط به حوزه بهداشت بوده وارد عمل شدیم و بررسی هایی صورت گرفته اما باید با ورود نیروهای امنیتی و بررسی های دقیق، عوامل شناسایی شود و برخورد قاطع با آن ها صورت گیرد.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=37917
  • دیدگاه‌ها برای هدف از گذاشتن قرص در کیک ها ایجاد رعب و وحشت است/ تخریب وجهه صنعت غذایی کشور را نشانه گرفته اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.