• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

نهاوند‌ معطر به عطر شهیدان گمنام می‌شود

  • کد خبر : 181667
  • 24 فروردین 1402 - 11:16
نهاوند‌ معطر به عطر شهیدان گمنام می‌شود

فرمانده سپاه نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در سومین شب از لیالی قدر میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس است. به گزارش عصرهمدان/سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان نهاوند در سومین شب از لیالی قدر میزبان پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس […]

فرمانده سپاه نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در سومین شب از لیالی قدر میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

به گزارش عصرهمدان/سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان نهاوند در سومین شب از لیالی قدر میزبان پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

وی اظهار داشت: حضور پیکر مطهر این دو شهید والامقام در شب قدر معنویت خاصی به این مراسم خواهد بخشید و دلها را با یاد شهدا بیشتر آشنا می کند.

مختاری افزود: مردم مومن و ولایت مدار شهرستان نهاوند مفتخرند که امشب میزبان دو شهید گمنام از دوران دفاع مقدس در برنامه و مراسم احیای امشب مصلی نهاوند از ساعت ۲۱:۳۰ خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین در مسجد محمدیه نیز از ساعت ۲۲ و همچنین همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد شهرک طالقانی این شهر پیکر مطهر شهدا زینت بخش مراسم خواهند بود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: حضور با برکت این شهدا بر معنویت مراسم خواهد افزود و باعث معطر شدن فضای مراسمات به عطر ایثار و شهادت می شود.

وی بیان کرد: قطعا حضور پیکر این شهدای والامقام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش به سزایی خواهد داشت.

مختاری در پایان اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم به برکت خون‌مطهر شهدا است و امیدواریم بتوانیم راه و روش این عزیزان را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181667
  • دیدگاه‌ها برای نهاوند‌ معطر به عطر شهیدان گمنام می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.