• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
3
فرماندار نهاوند:

نهاوند ظرفیت‌های خوبی برای تولیدات دانش‌بنیان دارد

  • کد خبر : 207502
  • 27 آذر 1402 - 8:17
نهاوند ظرفیت‌های خوبی برای تولیدات دانش‌بنیان دارد
فرماندار نهاوند گفت: شهرستان در بخش‌های کشاورزی و گردشگری پتانسیل‌های زیادی در موضوع دانش بنیان دارد که از آن‌ها باید برای اشتغال‌زایی استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، ضرغام احمدوند در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان و رویداد ایده پارک شهرستان نهاوند گفت: ظرفیت‌های شهرستان در بخش کشاورزی و گردشگری در استان و در کشور ویژه است و باید از این ظرفیت‌ها باید برای تولیدات دانش‌بنیان بهره‌ ببریم.

وی اظهار داشت: در بخش گردشگری نیز نهاوند ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به سراب‌ها و آثار تاریخی منحصر به فرد نهاوند اشاره کرد.

فرماندار نهاوند افزود: از این ظرفیت‌ها باید در اقتصاد دانش‌بنیان ویژه استفاده کنیم تا رونق بخش اشتغال و تولید شهرستان شود.

وی بیان داشت: بحث تولید دانش‌بنیان شعار سال و فرموده مقام معظم رهبری است و وظیفه ما است که پیگیر تحقق منویات ایشان باشیم.

احمدوند ادامه داد: وظیفه همه ما به عنوان مسئولان شهرستان باید عمل به فرامین مقام معظم رهبری باشد.

وی اظهار کرد: تولید دانش‌بنیان که مطرح می‌شود یعنی تولید مبتنی بر دانش و دانشگاه‌ها به عنوان جایگاه دانش باید یک تغییر و تحول جدی در آموزش و پژوهش‌ به وجود بیاورند.

فرماندار نهاوند گفت: نوآوری یکی از ارکان اساسی، دانش و فناوری است و می‌تواند دانش را به ثروت و درآمدزایی تبدیل کند.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و فنی‌وحرفه‌ای باید جلسات ستاد اقتصاد دانش‌بنیان شهرستان را رصد و مصوبات این جلسات را پیگیری کنند.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207502
  • دیدگاه‌ها برای نهاوند ظرفیت‌های خوبی برای تولیدات دانش‌بنیان دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.