• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

نمایش عنصر همدلی ایرانیان در پایتخت تاریخ و تمدن

  • کد خبر : 88423
  • 22 مهر 1399 - 15:40
نمایش عنصر همدلی ایرانیان در پایتخت تاریخ و تمدن

روزهاست از اعلام اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان می گذرد و این ویروس مرموز همچون سیلی ویرانگر به راه افتاده و کسی از آسیب آن در امان نیست، اما در این میان تولید کنندگانی بودند که با اقدامات جهادی روزنه امید و حتی اشتغالزایی را در گوشه و کنار کشورمان جوانه […]

روزهاست از اعلام اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان می گذرد و این ویروس مرموز همچون سیلی ویرانگر به راه افتاده و کسی از آسیب آن در امان نیست، اما در این میان تولید کنندگانی بودند که با اقدامات جهادی روزنه امید و حتی اشتغالزایی را در گوشه و کنار کشورمان جوانه زدند.

به گزارش عصر همدان ، شهر همدان که همیشه در بین کارهای خیرخواهانه زبانزد است و همدلی مردمانش در روزگاران سخت دیدنی است، همان طور که در طول دوران جنگ ۸ ساله و جبهه های مقاومت صحنه هایی بی نظیر را به نمایش گذاشتند این بار با شیوع ویروس منحوس کرونا به مبارزه پرداختند.

امیر حاج بابایی مدیر عامل شرکتی است که ۱۴۳ کارگر را در دوران کرونا مشغول به کار کرد و علاوه بر اشتغالزایی ماسک های بهداشتی و پزشکی در اختیار کادر درمان و مراکز غیر درمانی قرار می دهد.

عامل شرکت بهیار سلامت هگمتانه در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: این شرکت با شیوع بیماری کرونا تشکیل شد و تنها هدفش تولید ماسک بهداشتی و پزشکی است.

وی افزود: خوشبختانه بعد از مدتها توانستیم مجوزهای شرکت را دریافت کنیم و دستگاهها و ماشین آلات مورد نیاز را خریداری کردیم.

حاج بابایی عنوان کرد: وسایل مورد نیاز بخشی از داخل استان و بخشی دیگر از خارج تهیه شد و در حال حاضر روزانه ۶۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی و ۲۵۰۰۰هزار ماسک فیلتر دار مخصوص کادر درمان تولید می شود.

این مدیر جهادی تاکید کرد: ۱۴۳ نفر در سه شیفت کاری در شرکت مشغول به کار شده اند و طبق قانون کار بیمه و حقوق دریافت می کنند.

وی با اشاره به حجم بالای تولیدات روزانه ماسک گفت: تعدادی ماسک به تهران برای کادر درمان و پزشکی ارسال می شود و مابقی در اختیار استان قرار می گیرد.

حاج بابایی قیمت ماسک ها را متغیر دانست و افزود: تولیدات مطابق نرخ مصوب دولتی به مراکز درمانی و غیر درمانی و حتی به صورت تک فروشی ارائه می شود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88423
  • دیدگاه‌ها برای نمایش عنصر همدلی ایرانیان در پایتخت تاریخ و تمدن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.