• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

ناامید کردن دشمن از رسالت های شهید همدانی بود/ایجاد احساس ناامنی در کشور، از اهداف بیگانگان

  • کد خبر : 167595
  • 23 مهر 1401 - 9:16
ناامید کردن دشمن از رسالت های شهید همدانی بود/ایجاد احساس ناامنی در کشور، از اهداف بیگانگان

مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت مدافع حرم سردار شهید حاج حسین همدانی با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهید پرور نهاوند در مصلی این شهر برگزار شد. به گزارش عصر همدان، سردار مهدی فرجی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزم شهید همدانی در مراسم گرامیداشت شهید همدانی در مصلی نهاوند گفت: شهید همدانی اخلاق […]

مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت مدافع حرم سردار شهید حاج حسین همدانی با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهید پرور نهاوند در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، سردار مهدی فرجی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزم شهید همدانی در مراسم گرامیداشت شهید همدانی در مصلی نهاوند گفت: شهید همدانی اخلاق مدار و با بصیرت بود و متناسب با زمان و موقعیت مکانی تصمیم می گرفت و با دقت اقدام می کرد چون جان افراد برای ایشان مهم بود.

وی اظهار داشت: ناامید کردن دشمن از رسالت های شهید همدانی بود و همیشه با کارهایی که انجام می داد از رسیدن دشمن به اهدافش جلوگیری می کرد.

فرجی افزود: شهید همدانی دنبال جذب حداکثری بود و از خصوصیات بارز ایشان همیشه این بود که افراد را حول محور انقلاب جمع کند.

همرزم شهید همدانی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس در کردستان، تهران و در جنگ های نامنظم، در دفاع از حرم و مبارزه با داعش و به خصوص در فتنه ۸۸ نقش شهید همدانی بی بدیل بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمنان همیشه ضربه های سختی از ملت ایران اسلامی خورده است و از این بابت عصبانی هستند و همیشه دنبال توطئه است.

مشاور فرمانده سپاه استان همدان عنوان کرد: دشمن اصلی کشور ما آمریکا است و اقداماتی که انجام می دهند برای این است که با ایران و قوی شدن کشور مخالف هستند.

فرجی افزود: دشمن همه توان خود را به میدان آورده است و عده ای را فریب می دهند و به کف خیابان می آورند که باید مراقب باشیم و فریب نخوریم.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد در بین مردم احساس ناامنی ایجاد کند و به همین دلیل حجاب از سر خانم محجبه بر می دارند و آرامش مردم را سلب کنند.

مشاور فرمانده سپاه استان همدان گفت: مردم، قدرت ایران اسلامی هستند و باید هوشیار باشیم و دست دشمن را قطع کنیم چون ضربه های سختی از مردم ایران اسلامی خورده اند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167595
  • دیدگاه‌ها برای ناامید کردن دشمن از رسالت های شهید همدانی بود/ایجاد احساس ناامنی در کشور، از اهداف بیگانگان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.