• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

میوه شب عید را از اپلیکیشن «شاتوت» بخرید / شاتوت اولین خروجی رویداد تولیدمحتوای فضای مجازی

  • کد خبر : 54745
  • 25 اسفند 1398 - 16:53
میوه شب عید را از اپلیکیشن «شاتوت» بخرید / شاتوت اولین خروجی رویداد تولیدمحتوای فضای مجازی

علی فردوسی پور گفت: به لطف خداوند اولین خروجی رویداد رقابتی تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی اپلیکیشنی شد که امروز می تواند برای خرید میوه دولتی عید به مردم کمک کند. علی فردوسی پور، مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال در همدان یک رویداد تولید محتوا توسط معاونت […]

علی فردوسی پور گفت: به لطف خداوند اولین خروجی رویداد رقابتی تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی اپلیکیشنی شد که امروز می تواند برای خرید میوه دولتی عید به مردم کمک کند.

علی فردوسی پور، مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال در همدان یک رویداد تولید محتوا توسط معاونت متنای ، سازمان فضای مجازی بسیج برگزار شد که یکی از خروجی های این رویداد تولید یک اپلیکیشن خرید میوه و تره بار شد، افزود : در این مدتی که گذشت این اپلیکیشن مورد حمایت های معنوی قرار گرفت و با تغییرات جزئی و تغییر نام به «شاتوت» توانست زیر بار برود.

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در ادامه افزود: «شاتوت» با ورود به موضوع فروش میوه عید  به صورت مجازی می تواند قدم بزرگی برای مقابله با کرونا برادرد.

 فردوسی پور گفت: به لطف خداوند اولین خروجی رویداد رقابتی تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی اپلیکیشنی شد که امروز می تواند برای خرید میوه دولتی عید به مردم کمک کند.

 وی ادامه داد: در چند روز اخیر توانستیم مجوزهای لازم برای فروش میوه عید توسط این اپلیکیشن دریافت کنیم و هم اکنون سازندگان و سرمایه گذاران این اپلیکیشن در حال آماده سازی زیر ساخت ها هم چون انیار و… هستند.

فردوسی پور خاطر نشان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم برای خرید میوه شب عید از منزل خارج نشوند و از فردا یعنی دوشنبه ۲۶ اسفند ماه مردم شهر همدان میتوانند بدون حضور در غرفه ها بصورت غیر حضوری در اپلیکیشن شاتوت ثبت در خواست کنند تا با ،میوه شب عید مردم  در درب منزل تحویل آن ها شود.

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی ادامه داد: این اتفاق نه تنها این سود مالی برای سازندگان ندارد بلکه برای مقابله با کرونا هزینه های جاری این اقدام جهادی نیز توسط خود سازندگان پرداخت می شود تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

وی افزود: متقاضیان می توانند برنامه شاتوت را از کافه بازار دانلود کنند.

فردوسی پور در پایان گفت: مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی همدان امادگی همکاری با گروه های تولید محتوای مختلف دارد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54745
  • دیدگاه‌ها برای میوه شب عید را از اپلیکیشن «شاتوت» بخرید / شاتوت اولین خروجی رویداد تولیدمحتوای فضای مجازی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.