• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

مشارکت حداکثری و انتخاب خوب مردم، اتفاق بزرگی را در جهان رقم خواهد زد

  • کد خبر : 115654
  • 09 خرداد 1400 - 8:24
مشارکت حداکثری و انتخاب خوب مردم، اتفاق بزرگی را در جهان رقم خواهد زد

پروفسور محمدعلی زلفی‌گل با بیان اینکه در استان همدان با راه‌اندازی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی شاهد همدلی و وحدت بین نمایندگان ادوار مجلس بودیم، گفت: امیدواریم مردم با مشارکت حداکثری خود اتفاقی را رقم بزنند که دست ایران در تعاملات بین‌المللی و مذاکرات آینده جهان، پر باشد و بتواند حق‌وحقوق ایران عزیز را بگیرد. […]

پروفسور محمدعلی زلفی‌گل با بیان اینکه در استان همدان با راه‌اندازی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی شاهد همدلی و وحدت بین نمایندگان ادوار مجلس بودیم، گفت: امیدواریم مردم با مشارکت حداکثری خود اتفاقی را رقم بزنند که دست ایران در تعاملات بین‌المللی و مذاکرات آینده جهان، پر باشد و بتواند حق‌وحقوق ایران عزیز را بگیرد.

پروفسور محمدعلی زلفی گل، رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری این دوره یکی از مهم‌ترین انتخابات ها در دوران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به دیدگاه آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ ، گفت: وی این دیدگاه را دارد که رقیب هیچ جناح سیاسی نیست بلکه رقیب ناکارآمدی، بارزه با فساد و اشرافی گری است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان با اشاره به پویش آیت‌الله رئیسی در به راه انداختن “هر خانه، یک ستاد” باشد، گفت: ما دست هر ایرانی را می‌فشاریم و علاوه بر اینکه ۸۰ میلیون ایرانی را خودی میدانیم، آنانی که از پیشرفت ایران خوشحال می‌شوند، هم خودی هستند.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود که مردم با مشارکت اتفاقی را رقم بزنند که دست ایران در تعاملات بین‌المللی و مذاکره آینده جهان، دستش پر باشد و بتواند حق‌وحقوق ایران عزیز را بگیرد.

زلفی گل از همدلی و اتحاد بین نمایندگان ادوار مجلس اسدآباد در راه اندازی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این وحدت برای همیشه در شهرستان حاکم شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستادهایی در اسدآباد، گفت: اتفاق نادر و خوب در روز گذشته در افتتاح دو ستاد در این شهرستان افتاد که وحدت بی‌نظیر رقم زد، امیدواریم این بار دستانی که به بهانه اتحاد و وحدت در ستاد آیت‌الله رئیسی به هم گره و مشت شد، برای همیشه ماندگار و باقی بماند تا حق مردم اسدآباد از امکانات ملی بگیرند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115654
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت حداکثری و انتخاب خوب مردم، اتفاق بزرگی را در جهان رقم خواهد زد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.