• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
7
فرماندار رزن:

مسکن ملی شهر دمق قفل شده است

  • کد خبر : 202733
  • 10 آبان 1402 - 7:40
مسکن ملی شهر دمق قفل شده است
فرماندار شهرستان رزن گفت: مسکن ملی شهر دمق، در حال حاضر قفل شده است.

علی اصغر غفاری آثار، شامگاه سه شنبه در جلسه وبیناری شورای مسکن استان همدان، به ریاست استاندار همدان، اظهار کرد: با توجه به جلسه هفته گذشته قرار شد دو مصوبه برای شهرستان رزن داشته باشیم که متاسفانه هیچ‌کدام انجام نشده‌اند.

وی با اشاره به مشکل مسکن ملی شهر دمق، بیان کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات، مسکن ملی دمق از ۱۸ مهر سال گذشته، به شهرداری دمق واگذار شد، اما بدلیل وجود مشکلاتی در شهرداری، در حال حاضر کار قفل شده است.

فرماندار رزن افزود: خواهش ما از استاندار همدان این بود که، طی مصوبه‌ای این پروژه را به بنیاد مسکن  واگذار کند، اما متاسفانه در مصوبه هیچ اشاره‌ای به آن نشده است.

غفاری آثار تاکید کرد: ۷۰ قطعه زمین آماده در شهرک فرهنگیان آماده تحویل داریم که انتظار تصویب واگذاری آن را داریم.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون مشکل  واگذاری ۴۴ قطعه به خود مالکین برای ساخت خود مالکی حل نشده است، گفت: انتظار می‌رود در این زمینه نیز، خود بنیاد مسکن متولی کار باشد.

فرماندار رزن تصریح کرد: شهرداری از  ۶۶ قطعه مسکن مهر دمق، تعداد ۴۷ قطعه آن را تاکنون تعیین تکلیف کرده که الان تعدادی برای تحویل آن نیامده‌اند و با توجه به اینکه طرح فوق دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، با واگذاری تکمیل طرح به بنیاد مسکن، کار راحت‌تر انجام خواهد شد.

مجید صالحی امیر، مدیر کل راه و شهرسازی همدان در خصوص مسکن ملی شهر دمق، افزود: مشکل شهرداری دمق با مراجعه شهردار به بانک و تصویه حساب حل شده است.

صالحی امیر در خصوص حل مشکلات خمیگان،  عنوان کرد: قسمتی از اراضی خمیگان از  طرف جهاد کشاورزی تایید شده و در قسمت بعدی بعد از انجام تحقیقات، قرار است بحث الحاق از نقاط دیگر نیز مدنظر قرار داده شود.

وی در خصوص واگذاری ۷۰ قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی نیز، اذعان داشت: این کار از طریق بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

غفاری آثار در پایان تاکید کرد: با توجه به آنکه ۷۰ قطعه زمین برای احداث مسکن در شهرک فرهنگیان شهر رزن آماده واگذاری به متقاضیان است، با پیشرفت ۵۰ درصدی، هنوز ۴۴ واحد آن دارای مشکل بوده که انتظار می‌رود بنیاد مسکن خود متولی این بخش شده و بحث احداث  و سپس واگذاری آن را انجام دهد.

 

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202733
  • دیدگاه‌ها برای مسکن ملی شهر دمق قفل شده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.