• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

مدیر کل دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد

  • کد خبر : 212838
  • 19 اسفند 1402 - 14:30
مدیر کل دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد
بهرام جمالی به عنوان مدیر کل دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد و از زحمات علی کرمانی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان که ظهر امروز در سالن اجتماعات شهدای استانداری‌ برگزار شد از تلاش‌های علی کرمانی تقدیر و برای بهرام جمالی در راستای تحقق هدف‌ها آرزوی موفقیت کرد.
قاسمی‌فرزاد با ابراز قدر دانی از مردم جهت مشارکت در انتخابات، گفت: آنچه حائز اهمیت است و رکن محسوب می‌شود انتخابات است .
وی با بیان اینکه مدیران در انتخابات مشارکت و هم‌افزایی خوبی داشتند، گفت: عنصر برگزار کننده خود مردم هستند و در انتخابات هیچ گونه تخلفی صورت نمی‌گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه تامین زمین برای متقاضیان انجام شده است، تاکید کرد: راه کاهش قیمت مسکن، وسعت شهر و افزایش عرضه است.
قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه باید به مدیران شجاعت ببخشیم تا بتوانند نقش موثری در پیشبرد امور داشته باشند افزود: دستگاه‌های نظارتی و دیوان محاسبات می‌توانند حامی و پشتیبان مدیران دستگاه‌های اجرایی باشند.
وی اذعان داشت: نگاه مدیران به مجموعه‌های نظارتی و دیوان محاسبات، همچون مشاور امین است هرچند دیوان محاسبات با پیشگیری از فساد و نظارت دقیق بر امور می‌تواند تسهیل‌گر باشد.
استاندار همدان در پایان با بیان اینکه حفظ نیروی انسانی یک اصل است گفت: مدیران باید شجاع و کاردان باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212838
  • دیدگاه‌ها برای مدیر کل دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.