• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

مدال برنز دوچرخه‌سوار نهاوندی در مسابقات قهرمانی آسیا

  • کد خبر : 148267
  • 06 فروردین 1401 - 10:25
مدال برنز دوچرخه‌سوار نهاوندی در مسابقات قهرمانی آسیا

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: در مسابقات تایم تریل تیمی دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا دوچرخه سوار نهاوندی مدال برنز گرفت. سلیمان جوانمردی در گفتگو با عصر همدان گفت: در نخستین روز مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا بهنام آرین دوچرخه سوار با تجربه و با اخلاق نهاوندی همراه سایر نمایندگان ایران در تایم […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: در مسابقات تایم تریل تیمی دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا دوچرخه سوار نهاوندی مدال برنز گرفت.

سلیمان جوانمردی در گفتگو با عصر همدان گفت: در نخستین روز مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا بهنام آرین دوچرخه سوار با تجربه و با اخلاق نهاوندی همراه سایر نمایندگان ایران در تایم تریل تیمی به رقابت پرداختند.

 

وی اظهار داشت: در این رقابت ها دوچرخه سوار نهاوندی به همراه هم تیمی هایش موفق شد مدال برنز این مسابقات را کسب کنند.

 

جوانمردی افزود: تیم کشورمان با ترکیب بهنام آرین، میرصمد پورسیدی، محمد اسماعیل چایچی و محمد گنج خانلو به رقابت پرداخت که در پایان پس از تیم‌های قزاقستان و مغلوستان در رده سوم ایستادند.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: این مسابقات در مواد مختلف تا دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در کشور تاجیکستان ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: در ادامه این رقابت ها موفقیت و کسب مدال‌های بیشتر برای بهنام آرین و تیم دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات دور از انتظار نیست.

 

جوانمردی اظهار داشت: در رشته دوچرخه سواری شهرستان نهاوند دارای استعدادهای زیادی است و در رقابت های کشوری و آسیایی مدال های زیادی را کسب کرده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت کشتی گیر نهاوند اشاره کرد و بیان داشت: یونس شفیعی کشتی گیر نهاوندی به دومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد و نوجوانان روزهای ۹ تا ۲۰ فروردین ماه در شهر ارومیه دعوت شد.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: شفیعی نفر اصلی ۷۱ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان و علیرضا صفاری مربی نهاوندی نیز به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=148267
  • دیدگاه‌ها برای مدال برنز دوچرخه‌سوار نهاوندی در مسابقات قهرمانی آسیا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.