• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد:

مجمع بسیجیان، حلقه مفقوده حل مشکلات

  • کد خبر : 209691
  • 29 دی 1402 - 11:08
مجمع بسیجیان، حلقه مفقوده حل مشکلات
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص فعالیت مجمع بسیجیان گفت: مدت‌ها در سازمان بسیج بحث مجامع بسیج ابلاغ شده که در آن با این نگاه که مسائل استان را شناسایی کرده و برای آنها راه‌حل پیدا کرده و بعد بصورت عملیاتی آنها را رفع کنیم، آغاز به کار کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سردار مظفر مجیدی صبح امروز در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان در حضور مسئولین استانی، حضور نخبگان، دانشگاهیان و فرهیختگان بسیجی اقشار اظهار کرد: برکت ماه رجب و استفاده از آن برای آمادگی بیشتر برای ورود به ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر است که ان‌شاالله بتوانیم از این ظرفیت مجموعه بسیج بخوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به تشکیل به این مجمع در طی این ۱۰ سال بیان کرد: در تمام شهرستان‌ها مجمع بسیج تشکیل شده و کارهای خود را بخوبی شروع کرده است و برای انجام این کارها خیلی از زحمات را به مدیران و فرمانداران آنها سپرده‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص فعالیت مجمع بسیجیان اذعان داشت: مدت‌ها در سازمان بسیج بحث مجامع بسیج ابلاغ شده که در آن با این نگاه که مسائل استان را شناسایی کرده و برای آنها راه‌حل پیدا کنیم و بعد بصورت عملیاتی آنها را رفع کنیم، آغاز به کار کرده‌ایم.

سردار مجیدی افزود: برای این عملیات ساز و کار خیلی از کارها فراهم شده است ماهیت اقشار بسیج برای این‌ است که موضوعات و مسائل استان خوب شناسایی و در کنار مدیران آنها را حل کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار ساختار دولتی و مردمی از شبکه نخبگان استفاده کرده و مشکلات را رفع کنیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره به بحث ایرلن قوی تاکید کرده که برای رسیدن به این واژه باید زیر ساخت‌های کشور را با حل مشکلات، تقویت کنیم و طوری عمل کنیم تا به این واژه برسیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: مجمع بسیج برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به همفکری، همدلی و وحدت دارد، که در این صورت بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

سردار مجیدی با اشاره به بحث محله‌های اسلامی، عنوان کرد: باید مشکلات جامعه از پایین‌ترین جزء جامعه حل شده و به بالا رسید، که در این صورت خیلی از مشکلات جامعه بخوبی حل خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت مشارکت اکثریت مردم در انتخابات پیش‌رو، به عملیات کربلای پنج و مجاهدت‌های رزمندگان در این عرصه، اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر در انتخابات پیش‌رو هم مانند عملیات کربلای پنج نگاه مجاهدانه‌ای داشته باشیم، دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناامید خواهیم کرد.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209691
  • دیدگاه‌ها برای مجمع بسیجیان، حلقه مفقوده حل مشکلات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.