• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
0

ما در خدمت به نظام، مردم و اسلام، بازنشستگی نداریم/باید قوی‌تر از گذشته مقابل دشمن ایستاد

  • کد خبر : 138420
  • 22 آذر 1400 - 8:57
ما در خدمت به نظام، مردم و اسلام، بازنشستگی نداریم/باید قوی‌تر از گذشته مقابل دشمن ایستاد

نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه همدان گفت: ما در خدمت به اسلام و نظام و مردم بازنشستگی نداریم. قطعاً کسی که دغدغه نظام اسلامی و بنای خدمت به اسلام را دارد تا نفس‌های آخر باید به اسلام خدمت کند. ممکن است مسئولیت ها عوض شود و […]

نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه همدان گفت: ما در خدمت به اسلام و نظام و مردم بازنشستگی نداریم. قطعاً کسی که دغدغه نظام اسلامی و بنای خدمت به اسلام را دارد تا نفس‌های آخر باید به اسلام خدمت کند. ممکن است مسئولیت ها عوض شود و لباس هایمان رنگش تغییر کند، اما کسی که بنای خدمت دارد، تا لحظه ای که زنده است در خدمت اسلام و مسلمین خواهد بود.

به گزارش عصرهمدان؛ مراسم تکریم ومعارفه سردار مهدی فرجی جانشین سابق و سردار ولی الله بهاریان جانشین جدید فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان پیش از ظهر یکشنبه با حضور مقامات استانی و لشکری  در سالن مجتمع انصار همدان برگزار شد.

سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در این مراسم گفت: سردار فرجی کسی بود که سپاه را بعنوان محلی که باید انجام وظیفه کند انتخاب کرد و ایشان کسی بود که خودش را برای انجام مأموریت و خودش را برای اینکه فرمان یک فرمانده را خوب انجام بدهند وقف می کرد.

وی افزود: در زمانی که سردار شهید حاج حسین همدانی بود، عمده مواردی را که لازم بود در شهر همدان پیگیری شود، به سردار فرجی می‌سپرد.

سردار مجیدی اضافه کرد: حال با توجه به اینکه لازم بود برای آینده سپاه جوانان بیایند و سکان کار را به عهده بگیرند، یکی از عزیزانی که در همین مسیر انجام وظیفه کرد سردار بهاریان بود که از شروع کارش از تیپ انصارالحسین در گردان های آتش، گردان پیاده، در عملیات‌های تیپ، جانشینی تیپ و همچنین سیر تعالی فرماندهی تیپ را عهده‌دار شد و به لطف خدا در بین تیپ انصارالحسین خوش درخشید.

وی ادامه داد: سردار بهاریان چه در مأموریت های درون مرزی کشور و چه در مأموریت های برون مرزی در عراق و سوریه، بسیار عالی کار کرد و امروز توفیق شد که از این برادر عزیز و بزرگوارم بعنوان جانشینی سپاه استان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان تاکید کرد: نهاد روحانی و سپاه بازنشستگی ندارد. اینطور نیست که بعد از بازنشستگی ما برویم و در خانه بنشینیم. اگر امروز این لباس را عوض می کنیم و لباس بسیجی را می پوشیم باید همان رفتار را داشته باشیم که در سپاه بودیم.

ما در خدمت به اسلام و نظام و مردم بازنشستگی نداریم

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز گفت: ما در خدمت به اسلام و نظام و مردم بازنشستگی نداریم. قطعاً کسی که دغدغه نظام اسلامی و بنای خدمت به اسلام را دارد تا نفس‌های آخر باید به اسلام خدمت کند. ممکن است مسئولیت ها عوض شود و لباس هایمان رنگش تغییر کند، اما کسی که بنای خدمت دارد، تا لحظه ای که زنده است در خدمت اسلام و مسلمین خواهد بود.

وی افزود: شهدای عزیز تا زمانی که بودند و نفس می کشیدند بنای خدمت به اسلام را داشتند قطعاً سردار فرجی عزیز هم از این قاعده مستثنا نیست. مهم نیست جبهه در کجا و خطر در کجا است، مهم خدمت به اسلام است.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به یکی از مطالبی که در مورد سردار فرجی گفتنی است، گفت: ایشان یکی از مصادیق حضور در عرصه های مختلف در دوران دفاع مقدس در کنار شهید همدانی ها در کنار همرزمانشان شنیده می شد آن وقتی که احساس می کردی خطر عوض شد و یک جبهه دیگر اسلام را به خطر انداخته است در هشت سال دفاع مقدس، و موضوع به جبهه رفتن مدافعان حرم به سوریه و جبهه مقاومت بود ایشان حضور داشتند و آن زمانی که احساس می کردیم که جبهه مبارزه با مستکبرین عوض شد مثل بحث امروز گاهی از موارد مثل اغتشاشات و گاهی هم در جبهه در بحث کرونا تا پاسی از شب تلاش می کرد و حضور برجسته و فعالی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: یکی از برجستگی هایی که قابل توجه است حضور مسئولین در کنار مردم و ارتباط با بدنه بسیج و بسیجیان است. مسئولین و کسانی که متولی امر هستند باید کارهایی را انجام دهند که در کنار بدنه بسیج و مردم باشند و مردم آن ها را از خودشان بدانند.

انتهای پیام/ ط-سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138420
  • دیدگاه‌ها برای ما در خدمت به نظام، مردم و اسلام، بازنشستگی نداریم/باید قوی‌تر از گذشته مقابل دشمن ایستاد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.