• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

فعالیت ۱۱۰ گروه جهادی در سطح شهرستان رزن و درگزین

  • کد خبر : 33970
  • 06 آذر 1398 - 9:38
فعالیت ۱۱۰ گروه جهادی در سطح شهرستان رزن و درگزین

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن گفت: ۱۱۰ گروه جهادی در شهرستان رزن در حال انجام اقدامات جهادی هستند. محمد رسولی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان عنوان کرد: بسیج سازندگی در شهرستان رزن و درگزین در یک سال گذشته با ارائه خدمات مختلف در عرصه های گوناگون به دنبال رفع مشکلات مردم بوده است. […]

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن گفت: ۱۱۰ گروه جهادی در شهرستان رزن در حال انجام اقدامات جهادی هستند.

محمد رسولی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان عنوان کرد: بسیج سازندگی در شهرستان رزن و درگزین در یک سال گذشته با ارائه خدمات مختلف در عرصه های گوناگون به دنبال رفع مشکلات مردم بوده است.

وی با اشاره به حضور گروه های جهادی متعدد در ایام تابستان و سایر اوقات سال گذشته در سطح مناطق شهرستانهای رزن و درگزین ادامه داد: هدف ما ایجاد بسترهای رشد و پیشرفت مناطق کم برخوردار است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن فعالیت گروه های جهادی را در عرصه های چون پزشکی، عمرانی، فرهنگی، تربیتی مهم بر شمرد و افزود: این گروه ها از اقشار مختلف بویژه دانشجویی، دانش آموزی، پزشکی و محلات به ارائه خدمات پرداخته اند.

وی با اشاره به ساخت و تعمیر پنجاه واحد مسکونی در سطح شهرستان توسط گروه های جهادی بسیج تصریح نمود: از این تعداد ۱۰ واحد به طور کامل ساخته شده است و ما بقی نیز مورد بازسازی قرار گرفته است.

رسولی کمک به بازسازی و تعمیر ۱۰ مدرسه را از دیگر اقدامات جهادی در بسیج سازندگی عنوان نمود و افزود: ما برای احیاء خدمت رسانی به مردم پیش قدم شده ایم تا بتوانیم در کاهش آلام و دردهای مردم تاثیری هرچند کوچک داشته باشیم.

وی از توزیع بسته های غذایی حمایتی در بین نیازمندان در شهرستان خبر داد و گفت: این بسته ها با کمک خیرین و نهادهای حمایتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را از دیگر فعالیتهای بسیج سازندگی ناحیه برشمرد و گفت: برگزاری کلاسهای کارآفرینی برای ۵۰ نفر در سطح منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33970
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت ۱۱۰ گروه جهادی در سطح شهرستان رزن و درگزین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.