• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

فردا اولین روز برگزاری رویداد پیشگام/ شرکت کنندگان به بررسی مشکلات استان همدان می پردازند

  • کد خبر : 83297
  • 19 شهریور 1399 - 14:23
فردا اولین روز برگزاری رویداد پیشگام/ شرکت کنندگان به بررسی مشکلات استان همدان می پردازند

محمدرضا قلی پور با بیان اینکه رویداد پیشگام برای اولین بار در استان همدان برگزار خواهد شد گفت: شرکت کنندگان  از فردا ۲۰ شهریور به مدت سه هفته  به بررسی مشکلات استان می پردارند. به گزارش عصر همدان، محمد رضا قلی پور دبیر جشنواره رویداد پیشگام ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با […]

محمدرضا قلی پور با بیان اینکه رویداد پیشگام برای اولین بار در استان همدان برگزار خواهد شد گفت: شرکت کنندگان  از فردا ۲۰ شهریور به مدت سه هفته  به بررسی مشکلات استان می پردارند.

به گزارش عصر همدان، محمد رضا قلی پور دبیر جشنواره رویداد پیشگام ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه ما علاقه مندیم جامعه ای مبتنی بر عدالت و مستقل بسازیم گفت: دستیابی به این آرمان ها موانعی دارد، که تفاوت کشورها و جوامع این است که چگونه این موانع را حل کنند و هر جا مردم ورود پیدا کردند خیلی راحت تر از سد مشکلات عبور کردیم.

وی با تاکید بر نقش مردم در پیشرفت کشور گفت: این نقش آفرینی مردم است که بین ما و جوامع دیگر تمایز ایجاد می کند.

قلی پور با تاکید بر اینکه با حرکات مردمی می توان خیلی از مشکلات را حل کرد گفت: جوانان نخبه هستند که می توانند پیشگامی این حرکت را به عهده بگیرند و ما معتقدیم ظرفیتش به شدت وجود دارد و نیار نیست افراد جدید تربیت کنیم بلکه باید افراد مستعد را کشف کنیم.

وی با بیان اینکه این رویداد برای اولین بار در استان همدان برگزار خواهد شد گفت: این یک رویداد اآموزشی صفر نیست بلکه ما از فردا ۲۰ شهریور به مدت سه هفته با شرکت کنندگان درگیر هستیم.

دبیر رویداد پیشگام با بیان اینکه مرحله اول چالش های استان را شناسایی و اثبات آن چالش به مربیان است افزود: سپس در مرحله دوم به مدت یک هفته چالش را ریشه یابی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی باید راهکارهای عملیاتی مبتنی بر ریشه یابی ارائه دهند که تبعات منفی دیگر برای استان نداشته باشند.

قلی پور اضافه کرد: در نهایت افراد آشنا با چالش های استان برای داوری فعالیت تیم ها می آیند و از مسئولین استان هم دعوت می شود.

وی با بیان اینکه رویداد پیشگام شروع یک حرکت و خیزشی در استان  همدان است گفت: ما می خواهیم یک جریانی در استان ایجاد کنیم و  از جوان هایی که می توانند حل مسئله کنند و از دغدغه هایشان حمایت کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83297
  • دیدگاه‌ها برای فردا اولین روز برگزاری رویداد پیشگام/ شرکت کنندگان به بررسی مشکلات استان همدان می پردازند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.