• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

فتوتی: خوشحالم که دوباره جهانی شدیم/ همه تیم ها با تمام قوا آمده بودند

  • کد خبر : 189934
  • 21 تیر 1402 - 9:42
فتوتی: خوشحالم که دوباره جهانی شدیم/ همه تیم ها با تمام قوا آمده بودند
بازیکن تیم هندبال جوانان دختر ایران گفت: سطح مسابقات هندبال جوانان دختر قهرمانی آسیا، تا یک جاهایی از آسیا هم بالاتر بود.

به گزارش عصر همدان به نقل از دانا؛ در هفدهمین دوره مسابقات هندبال  جوانان دختر قهرمانی آسیا موفق شد تا به رتبه پنجم دست پیدا کند و سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند.

زهرا فتوتی یکی از ستاره های تیم ما در این رقابتها بود. فتوتی درباره عملکرد تیم دختران ایران در هندبال جوانان قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار دانا اظهار داشت: در دور گروهی نتایج خوبی گرفتیم و موفق شدیم به عنوان سومین گروه بالا بیایم. دو بازی با ازبک و هند داشتیم. این دو تیم، تیم هایی بودند که ما یک تجربه‌ بازی سال پیش با آنها داشتیم، بنابراین با یک آنالیز کامل‌تری توانستیم وارد بازی شویم و نتیجه هم به دست آوردیم.

وی افزود: ۲  بازی هم با چین و چین تایپه قدرتهای آسیا داشتیم که یک تجربه‌ی خیلی بزرگی برای ما بود و توانستیم با یکی از قدرت‌های آسیا روبرو شویم ودر برابرشان بازی کنیم. این دو بازی باعث شد که ما حداقل عملکرد خودمان را بسنجیم و نقاط ضعفمان را پیدا کنیم. سخت‌ترین بازی هم به نظرم در برابر تایپه بود به خاطر اینکه علاوه بر اینکه آنها را دست کم گرفتیم، فوق العاده از نظر سرعت از ما سرتر بودند و ما کلا ما را غافلگیر شدیم.

فتونی در ادامه گفت: در مرحله بعدی هنک کنگ میزبان و قزاقستان را شکست دادیم و نتایج خوبی گرفتیم. با وجود اینکه هنگ کنگ میزبان بود و تیم سرعتی بود، آنها را دست کم نگرفتیم. قزاق ها هم تیم قدرتی هستند و با آنها بازی نفسگیر و نزدیکی داشتیم و در نهایت موفق شدیم این تیم را شکست داده و سهمیه جهانی را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: سطح مسابقات، کیفیت بازی‌ها و تیم‌هایی که آمده بودند عالی بود و حداقل می شود گفت که سطح مسابقات از آسیا هم تا یک جاهایی بالاتر بود. از لحاظ میزبانی هم تمام کیفیت‌های لازم را داشتند. به ویژه اینکه این رقابتها حکم کسب سهمیه برای مسابقانت جهانی را داشت و همین سبب شده بود تا تمامی تیم ها با تمامی قوا بیایند و خوشحالم که نتیجه خوبی گرفتیم و دوباره جهانی شدیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=189934
  • دیدگاه‌ها برای فتوتی: خوشحالم که دوباره جهانی شدیم/ همه تیم ها با تمام قوا آمده بودند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.