• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

ظرفیت‌سازی مسئولان برای تحقق شعار سال ضروری است

  • کد خبر : 213574
  • 11 فروردین 1403 - 9:03
ظرفیت‌سازی مسئولان برای تحقق شعار سال ضروری است
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: مسئولان با کمک مردم می‌توانند باعث ایجاد رغبت برای تحقق شعار سال شوند و شاهد حرکت سرمایه‌ها در مسیر تولید باشیم.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» گفت: همانطور که طبیعت با آمدن بهار شکوفا می‌شود، خداوند برای انسان ماه مبارک رمضان را قرار داد تا بتوانند آن شکوفایی و طراوت را در خودشان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه وقتی برای ارتباط با خدا فرصتی پیش می‌آید، انسان‌ها رفته رفته از ارتقاء سطح معنوی برخوردار می‌شوند، عنوان کرد: امسال نیز با تقارن فرا رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن، طراوت بخشی به انسان‌ها دوچندان شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: مقام معظم رهبری، تقریباً قریب به ۱۲ سال است که موضوعات نامگذاری سال را با ماهیّت اقتصادی آغاز کرده است، عنوان کرد: در این‌باره شاید بتوان گفت که این حکمتی است که خداوند متعال در دل مقام معظم رهبری الهام می‌کند تا بتوانیم از مشکلات اقتصادی بخوبی عبور کنیم.

سردار مجیدی در ادامه تصریح کرد: پس از پشت سر گذاشتن ۴۵ سال از انقلاب اسلامی، شاید در خیلی از موضوعات ورود پیدا کرده و با عنایت خدا توانسته‌ایم بر خیلی از تهدیدها و تحریم‌ها غلبه کنیم.

وی افزود: چون معیشت و اقتصاد مردم یکی از مباحث اصلی بوده، بنابراین مقام معظم رهبری روی این شعار تاکید بیشتری دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره با شعار جهش تولید و مشارکت مردمی، بیان کرد: در اینجا شاه بیت و اصل موضوع بکارگیری مردم برای جهش تولید است. از نظر مقام معظم رهبری مشارکت مردم در این عرصه باعث جهش تولید خواهد شد.

سردار مجیدی عنوان کرد: مردم با در دست داشتن سرمایه‌های کلان خود، که بلاتکلیف بوده و در بانک‌ها و منازل بلوکه شده‌اند دولت را در راستای رشد تولید کمک کنند.

وی ادامه داد: مسئولان با کمک مردم می‌توانند باعث ایجاد رغبت برای تحقق شعار سال شوند و شاهد حرکت سرمایه‌ها در مسیر تولید باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: مسئولان و بانک‌ها باید با زمینه‌سازی اطمینان‌بخشی را برای مردم حاصل کنند تا مردم بتوانند با عشق و انگیزه به کمک جهش تولید بیایند، مردم ما در هر زمانی که انقلاب اسلامی نیاز داشته پای کار بوده‌اند.

سردار محیدی در پایان یادآور شد: بنابراین در تحقق این مسئله نگرانی از سمت مردم و مشارکتشان نبوده، ما مطمئنیم مسئولان با ایجاد سازوکار درست در این مسیر هم موفق خواهند شد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213574
  • دیدگاه‌ها برای ظرفیت‌سازی مسئولان برای تحقق شعار سال ضروری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.