• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
13

صبر و مقاومت طوفان به‌ پا کرد!

  • کد خبر : 200642
  • 19 مهر 1402 - 13:11
صبر و مقاومت طوفان به‌ پا کرد!
غافلگیری امروز اسرائیل، ثمره ۷۵ سال صبر و مقاومت مردمانی است که عزیز از دست دادند اما برای دفاع از وطن خود قدمی عقب نشینی نکردند، بدون شک اسرائیل منحل شدنی است و حتی حمایت‌های آمریکا و ارسال کمک تسلیحاتی‌اش به رژیم صهیونیستی هم نمی‌تواند جلودار طوفان عزم و استقامت فلسطینیان باشد.

۷۵سال پیش بود که سربازان صهیونیستی وارد منطقه‌ای شدند که کودکان آزادانه در آن بازی می‌کردند، زن‌ها به راحتی در آن قدم می‌زدند و مردها با خیالی راحت به کسب روزی حلال مشغول بودند؛ آن روزها زندگی به آرامی جریان داشت تا اینکه صدای خنده‌های کودکانه در میان صدای گلوله که از گوشه و کنار منطقه به گوش رسید محو و محوتر شد…

آری، سخن از فلسطین می‌گویم، منطقه‌ای که خانه به خانه اشغال شد و شاهد رشد سرطان‌گونه صهیونیست‌ها بوده؛ این سرزمین بیش از ۷ دهه‌ است که پیکر پاک مردم مظلوم خود را در دل جای می‌دهد.

خون مردم بی‌گناه فلسطینی در نقطه به نقطه فلسطین اشغالی از نوار غزه گرفته تا بلندی‌های جولان در دل زمین تزریق شده و اگر چشم بصیرت داشته باشی شاهد پدید آمدن دشت‌های لاله‌زار در این سرزمین می‌شوی…

روزگاری مردم غزه که بارها مورد هجوم اشغالگران اسرائیلی قرار گرفتند با پرتاب سنگ به سوی سربازان بزدل صهیونیستی که اسلحه‌های آمریکایی در دست داشتند از خود و سرزمینشان دفاع کردند و با گذشت زمان، شاهد بیشتر شدن عزم، اراده و خروش آن‌ها شدیم…

حالا فلسطین عزیز، این سرزمین غم‌دیده اما استوار که قد کشیدن و بزرگ شدن کودکان رنجور خود را دیده است قوی‌تر از همیشه به جنگ با دشمن خونخوار اسرائیلی به پا خواسته است.

پنج روزی از حملات غافلگیرکننده مجاهدین فلسطینی به اسرائیلی‌ها می‌گذرد و همه چیز از شنبه‌ی به یاد ماندنی آغاز شد؛ رژیم غاصب صهیونیستی، درست در روزی که برایشان مقدس است ضرباتی از سوی فلسطینیان خورد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این ضربات غیر قابل ترمیم است.

علاوه بر حجم ارسال موشک به شهرک‌های صهیونیستی، تلفات گسترده‌ای به نسل کودک‌کش صهیونسیتی وارد و در کنار آن به اسارت رفتن تعداد زیادی از آن‌ها موجب تضعیف روحیه و افزایش ترس و وحشت در آنان شد.

بدون شک چنین عملیات بزرگی که طوفان الاقصی نام دارد حفاظت عملیات بزرگی داشته است و این موضوع بر هیچ‌کس خصوصا نتانیاهو پوشیده نیست! عملیات طوفان‌الاقصی وجه اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل را در دنیا زیر سوال برد و امروز شاهد اقتدار نظامی فلسطینیان هستیم، اقتداری که لرزه بر جان نتانیاهو و سران قدرت در جهان انداخته است.

با توجه به اینکه غزه از همه طرف تحت نظر اسرائیل بوده اما بازهم نتوانستند پیش‌بینی درستی از چنین عملیات و طوفان گسترده‌ای داشته باشند و همین امر موجب سردرگمی آن‌ها و ترس و فرار به سوی کشورهای دیگر شده است و تصاویر فرار این موش‌های کثیف درحالی که چمدان به دست بودند در جهان منتشر شد.

بستن آب بر روی کودکان و مردم غزه، قطع برق، هدف قرار دادن مراکز ارتباطی همچون مخابرات، موشک باران پی‌در پی مناطق مسکونی و بیمارستان‌های غزه، استفاده از بمب‌های خوشه‌ای و فسفر سفید که سلاح ممنوعه هستند، جلوگیری از ارسال مواد غذایی توسط مصر برای مردم غزه و هزاران جنایت دیگر اسرائیلی‌ها نشان از فروپاشی آن‌ها از درون و بیرون دارد و آن‌ها با این اقدامات درحال تنفس مصنوعی بر پیکره‌ بی‌جانی هستند تا بلکه احیا شود اما باید بدانند که وعده الهی چیره شدن مظلومان بر ظالمین است و قطعا وعده الهی حق است.

شاید اسرائیل بتواند با استفاده از قدرت رسانه و تصاویر ساختگی و جعلی تا حدودی خود را در جهان مظلوم نشان دهد اما واقعیت و تصاویر هزاران کودک و نوزادی که از زیر آوارها بیرون کشیده می‌شوند، اشک پدران و مادرانی که آواره شده و فرزندان خود را از دست داده‌اند، پرستاری که همه اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند اما بازهم به مجروحین امداد رسانی می‌کند، عروسک‌هایی که لابه لایه آوار ساختمان‌ها به چشم می‌خورند اما دیگر صاحب ندارند، خبرنگارانی که شهید شدند و دوربین عکاسی آن‌ها روی پیکر پاک و بی‌جانشان است، زنده سوزاندن کودکان و زنان و هزاران تصویر واقعی و غم‌انگیز دیگر نیز در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا تمام دنیا نسبت به چهره خشن و بی‌وجدان اسرائیل آگاه‌تر شود.

غافلگیری امروز اسرائیل، ثمره ۷۵ سال صبر و مقاومت مردمانی است که عزیز از دست دادند اما برای دفاع از وطن خود قدمی عقب نشینی نکردند. فرق زیادی است بین صهیونیست‌هایی که از رسانه‌ای کردن کشته‌های خود هم اِبا دارند با کسانی که مقتدرانه اسامی شهدای خود را انتشار و برای گرفتن انتقام خون آن‌ها راسخ‌تر قدم برمی‌دارند.

بدون شک اسرائیل و تیم نتانیاهو منحل شدنی هستند و حتی حمایت‌های آمریکا و ارسال کمک تسلیحاتی‌اش به رژیم صهیونیستی هم نمی‌تواند جلودار طوفان عزم و استقامت فلسطینیان باشد.

زینب سعیدی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200642
  • دیدگاه‌ها برای صبر و مقاومت طوفان به‌ پا کرد! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.