• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

شهردار بهار رفتنی شد

  • کد خبر : 16245
  • 31 مرداد 1398 - 7:43
شهردار بهار رفتنی شد

رئیس شورای شهر بهار از فرا رسیدن دوره بازنشستگی حسن رمضانی شهردار بهار خبر داد. حسین فیض الهی رئیس شورای شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در پاسخ به شایعه ای در خصوص ماندن یا رفتن حسن رمضانی گفت: آقای رمضانی نیروی همدان است و از آنجایی که یک سال تا بازنشستگی وی باقی […]

رئیس شورای شهر بهار از فرا رسیدن دوره بازنشستگی حسن رمضانی شهردار بهار خبر داد.

حسین فیض الهی رئیس شورای شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در پاسخ به شایعه ای در خصوص ماندن یا رفتن حسن رمضانی گفت: آقای رمضانی نیروی همدان است و از آنجایی که یک سال تا بازنشستگی وی باقی مانده ، خودش اصرار دارد که به محل خدمتش بازگردد و ما علی رغم اینکه علاقه زیادی داریم ایشان در این جایگاه به کار خود ادامه دهد بیش از این نمی توانیم برای ماندن به ایشان اجبار کنیم.

فیض الهی ادامه داد:در این مدت شهردار بهار به صورت جهادی کار کرده و ما سپاسگذار همه زحمات وی در این مدت بوده و هستیم، اما به دلیل اصرارش مجبوریم که از ادامه کار این نیروی ارزشی بی نصیب بمانیم.

وی بومی بودن را مهمترین گزینه در انتخاب شهردار جدید عنوان کرد و گفت: قطعا در انتخاب شهردار این گزینه مد نظر ماست و هم اکنون چندین نفر را در نظر گرفته ایم و صحبت های اولیه با آنها انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر بهار اوایل شهریور را موعد جابجایی شهردار عنوان کرد و گفت: تا زمانی که شهردار جدید انتخاب شود، شهرداری با سرپرستی اداره خواهد شد تا بتوانیم در مورد یک فرد قوی با نیرو و فکر جدید به عنوان شهردار به توافق برسیم.

انهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=16245
  • دیدگاه‌ها برای شهردار بهار رفتنی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.