• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

سالن های بدون ورزشکاری که هزینه اش باید پرداخت شود/مربیان ورزشی استان نیازمند حمایت مسئولین

  • کد خبر : 51960
  • 11 اسفند 1398 - 9:18
سالن های بدون ورزشکاری که هزینه اش باید پرداخت شود/مربیان ورزشی استان نیازمند حمایت مسئولین

با ورود بیماری کرونا به ایران و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع آن بسیاری از محافل عمومی تعطیل شدند و باشگاه های ورزشی نیز از این قاعده مستثنی نشدند، که این امر سبب شده خیلی از مربیان ورزشی با مشکلات مالی مواجه شوند . به گزارش عصر همدان؛ با شروع سال جدید و مهیا […]

با ورود بیماری کرونا به ایران و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع آن بسیاری از محافل عمومی تعطیل شدند و باشگاه های ورزشی نیز از این قاعده مستثنی نشدند، که این امر سبب شده خیلی از مربیان ورزشی با مشکلات مالی مواجه شوند .

به گزارش عصر همدان؛ با شروع سال جدید و مهیا شدن برای سال نو جدید ایرانیان به رسم هر سال به خانه تکانی و مهیای سال نو مشغول هستند و مثل هر سال برخی کسب و کارشان به رونق است و بسیاری نیز با مشکلات مالی مواجه اند.

در این میان مربیان ورزشی که به عشق ورزش و شکوفایی استعدادهای نهفته در سالن های مختلف سطح شهر مشغول فعالیت هستند با تعطیل شدن کلاسها و سالن های خالی مواجه شده اند در صورتی که باید اجاره بهای آنها را تا فروردین ماه پرداخت کنند .

مریم سهیلی یکی از مربیان با سابقه همدانی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه با نزدیک شدن به عید مشکلات مالی خود را داشتیم افزود: برای مربیانی که بیمه ای ندارند و با حداقل دستمزد در سالن های گوشه و کنار شهر مشغول فعالیت هستند و اجاره سالن از شهریه ورزشکاران پرداخت می شود به دور از انصاف است که دو ماه سالن ها خالی باشد اما مربیان باید اجاره اش را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: خیلی از سالن های مربیان ما در مراکز دولتی است که با کمی هماهنگی و تعامل می توان شرایط مربیان هم در نظر گرفت و با آنها همکاری کرد .

دیگر مربی همدانی که همچون سایر مربیان دغدغه کلاسها را داشت گفت: کلاس های ما زیر نظر آموزش و پرورش و اداره کار است که درخواست همکاری و تعامل را داریم چرا که همه کلاسها خالی است و شاگردی آموزش نمی بیند که شهریه ای دریافت شود.

وی افزود: از اداره ورزش و جوانان انتظار داریم برای حمایت مربیان خود نامه ای به تمام ادارات ارسال  و همکاری با مربیان را مطرح کند چرا که هر اداره و ارگان سلیقه ای عمل می کند.

عباس قهرمانی، معاون اداره ورزش و جوانان به خبرنگار ما گفت: تمام سالنهایی که فعالیت دارند و دارای مجوز هستند زیر نظر اداره ورزش هستند و سعی ما کمک به مربیان است.

وی ادامه داد: درست است که قرار دادهایی بین مربیان و سالن ها بسته شده است اما مسئولین سالن ها نیز باید همکاری و تعامل لازم را انجام دهند چرا که مربیان اجاره سالن ها را از شهریه شاگردان پرداخت می کنند و زمانی که کلاسها تعطیل است باید رعایت کنند.

قهرمانی عنوان کرد: از امروز بازرسان اداره ورزش برای سرکشی و وضعیت سالن ها در رشته های ورزشی مختلف به سطح شهر اعزام می شوند تا وضعیت سالن ها از نزدیک بررسی شود و مشکلات مربیان نیز مرتفع شود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51960
  • دیدگاه‌ها برای سالن های بدون ورزشکاری که هزینه اش باید پرداخت شود/مربیان ورزشی استان نیازمند حمایت مسئولین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.