• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

سازمانی که به پیکره مردم وصل باشد باقی و ماندگار است/امروز میدان عمل بسیج در همدان بسیار بیشتر شده

  • کد خبر : 145199
  • 28 بهمن 1400 - 16:10
سازمانی که به پیکره مردم وصل باشد باقی و ماندگار است/امروز میدان عمل بسیج در همدان بسیار بیشتر شده

صبح امرور، مراسم تکریم سرهنگ علی بقایی فرمانده سابق و سرهنگ حسینی فرمانده جدید سپاه شهرستان همدان با حضور مردم و مسئولین در سالن انصار مجتمع فرهنگی آموزشی انصار برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در مراسم تودیع و معارفه سرهنگ پاسدار علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: […]

صبح امرور، مراسم تکریم سرهنگ علی بقایی فرمانده سابق و سرهنگ حسینی فرمانده جدید سپاه شهرستان همدان با حضور مردم و مسئولین در سالن انصار مجتمع فرهنگی آموزشی انصار برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در مراسم تودیع و معارفه سرهنگ پاسدار علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: به پاس تکریم یکی از فرماندهان محترم ناحیه گرد هم آمدیم؛ معمولا در سپاه بعد از یک دوره سه ساله جابحایی انجام می گیرد و این جابجایی باعث رشد نشاط و پویایی می شود.

وی افزود: نیروهای مسلح مردم را در بستر بسیج ساماندهی می کنند و سازمانی که به پیکره مردم وصل شود آن سازمان باقی و ماندگار است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گفت: امام(ره) می فرماید: نیروهای مسلح زینت کشور است و در دولتهای مختلف چه اندازه بی مهری به نیروهای مسلح کردند، نیروهایی که امنیت را در کشور ایجاد می کنند.

مجیدی تاکید کرد: وقتی بخواهیم مرزهای کشور را حفظ کنیم باید نیروهای مسلح پیشقدم باشند.

وی گفت: احاد مردم با نیروهای مسلح دوام پیدا می کند و یکی از ماموریت های مهم برای نیروهای مسلح مردم سالاری دینی است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) افزود: رسالت نیروهای مسلح بالاست، و بسیجیان همیشه در میدان هستند و همیشه در همه صحنه ها امید بخش هستند.

وی گفت: در فتنه ۸۸ تهران بسیجی کف خیابان به شهادت رسید، عظمت بسیج را باید درک کنیم.

مجیدی افزود: در رفتار سیاسی نظام جمهوری اسلامی بسیج را اگر ساماندهی کنیم موفق هستیم، دولتمردان باید از بسیجیان استفاده کنند تا کشور پیشرفت کند.

وی افزود: در ناحیه همدان جمعیت بالاست و باید این ناحیه ویژه باشد چرا که ظرفیت بالایی دارد و امروز قریب به ۲۶ حوزه خواهر و برادر داریم.

مجیدی تاکید کرد: باید زیر ساخت ناحیه همدان را افزایش دهیم تا بتوانند ماموریت های خود را انجام دهند.

وی گفت: زینت والیان بسیج است و اگر بخواهیم مقابل استکبار بایستیم باید از ظرفیت بسیج استفاده کنیم.

 

محمد علی محمدی فرماندار همدان نیز در این مراسم گفت: خیلی ها دنبال این بودند که انقلاب بیش از ۴۰ سال را طی نخواهد کرد اما به برکت خون شهدا وارد ۴۴امین سال انقلاب می شویم .

وی افزود:و رهبری چشم انداز گام دوم را تبیین می کند و در این گام نیز رویش هایی داریم.

فرماندار همدان افزود: عدم توجه به حایگاه واقعی انقلاب جای تامل دارد و ناتوی فرهنگی وقتی مطرح می شود و وقتی بحث جهاد تبیین بیان می شود نشان می دهد برای انقلاب کار زیاد است که باید انجام شود.

علی بقایی، فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان همدان هم در این مراسم گفت: سه سال در خدمت بسیجیان بودم فراز و فرود هایی داشتیم با سیل شروع کردیم و با اومیکرون به پایان می رسانیم و در این مدت صحنه هایی زیبا از بسیجیان به یادگار ماند، نسبت ما با افراد و ادارات نسبت آنها به انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز میدان عمل بسیج در سطح شهرستان خیلی بیشتر شده است.

بقایی تاکید کرد: در عرصه های فرهنگی بسیجیان بسیار تلاش کردند و همه حضور داشتند و دو انتخابات را با امنیت و سلامت پشت سر گذاشتیم و بسیج در امنیت هم حرف برای گفتن دارد.

وی گفت: در این دوره سه ساله خیلی حادثه ها را پشت سر گذاشتیم و تلخ ترین آن شهادت حاج قاسم بود که از فردای آن روز در تمام مشکلات از کرونا تا سیل بسیجیان پای کار بودند.

وی گفت: تضمین کننده تمام موضوعات کشور شجره طیبه ای است که امام به یادگار گذاشتند.

بقایی تاکید کرد: ۱۴ حوزه مقاومت بسیج در شهرستان همدان مکان ندارد و زمین آن فراهم شده است که همه باید دست به دست هم دهند تا مشکل حل شود.

حسینی، فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان در این مراسم گفت: سه راهبرد اصلی را در برنامه سر لوحه قرار می دهیم؛ توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و راهبرد دوم کار جهادی و تلاش و کوشش ، راهبرد سوم مردم داری و مردم یاری که بتوانیم قدم های بزرگی برادریم.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145199
  • دیدگاه‌ها برای سازمانی که به پیکره مردم وصل باشد باقی و ماندگار است/امروز میدان عمل بسیج در همدان بسیار بیشتر شده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.