• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
6
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس:

رژیم کودک‌کش صهیونیست بدنبال متهم کردن مقاومت است

  • کد خبر : 201178
  • 25 مهر 1402 - 10:41
رژیم کودک‌کش صهیونیست بدنبال متهم کردن مقاومت است
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی بجای پاسخگویی به جنایات خود در منطقه بدنبال متهم کردن مقاومت است.

فتح‌الله توسلی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: آنچه که الان در غزه اتفاق افتاده است نتیجه اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی در چند دهه گذشته است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با بیان اینکه در اینجا بحث اشغال است، سرزمین فلسطین را اشغال کرده و صاحبان اصلی را از آنجا را رانده‌اند و این حق برای مردم فلسطین است که هر زمانی برای باز پس‌گیری سرزمین خود اقدام کنند.

وی با اشاره به جنایاتی که رژیم غاصب در طی چند دهه گذشته در کشورهای پیرامون خود انجام داده‌ است، تصریح کرد: این رژیم منحوس به آرمان‌ها و مقدسات مسلمانان جسارت کرده، افسران ارشد نظامی آنها وارد بیت‌المقدس شده و با اهانت به ارزش‌های مسلمانان قلب آنها را جریحه‌دار کرده‌اند.

توسلی افزود: این رژیم ستمگر خانه‌های فلسطینیان در غزه و مناطق دیگر را به بهانه حضور مبارز فلسطینی در آنجا، طی چندین روز گذشته، باخاک یکسان کرده‌اند.

وی با اشاره به شکستی که برای این جنایتکاران حاصل شده، شکستی سنگین است، عنوان کرد: طبیعی است که خود را به آب و آتش زده، مقاومت را متهم به اقدامات جنایایی کرده و جای قاتل و مقتول را عوض کنند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با تاکید بر اینکه این رژیم در چند دهه گذشته ادعا می‌کرد که دارای برترین سرویس‌های اطلاعاتی، جاسوسی است و نظارت کافی بر  تمام رفت و آمدها و مکالمات همه کشورهای منطقه دارد، اما در این چند روز اخیر بطور ناگهانی غافلگیر شد.

وی ادامه داد: این رژیم منحوس، طی چند سال اخیر تلاش کرد در کشور ایران هم اقدامات تروریستی انجام دهد، در مواردی هم ردپای آنها را در اقدامات تروریستی دیده‌ایم، اما به یکباره توسط مقاومت غافلگیر شده و در داخل خود فلسطین هم نتوانست اقدامات اطلاعاتی مقاومت را پیش‌بینی و رصد کند.

توسلی با بیان اینکه تلاش مقاومت نتیجه چند روز نبوده بلکه حاصل ماه‌ها جلسه  و تا یک عملیاتی با این شدت در سرزمین‌های اشغالی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: حال صهیونیست‌ها برای جبران این شکست سخت به بهانه‌های مختلف اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه این رژیم مدعی است عضو سازمان ملل بوده، باید به مقررات بین‌المللی پایبند باشد، اما کاری که انجام می‌دهد کشتار و قتل عام بی‌گناهان است، افزود: این رژیم وحشی شده و بدنبال این است که غزه را با خاک یکسان کند و به این که آنها مردم عادی هستند کاری ندارد.

 

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201178
  • دیدگاه‌ها برای رژیم کودک‌کش صهیونیست بدنبال متهم کردن مقاومت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.