• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
فرماندار ملایر:

رمز اصلی پیروری کشور ایستادگی بر گفتمان انقلابی مقاومت است

  • کد خبر : 187101
  • 26 خرداد 1402 - 12:01
رمز اصلی پیروری کشور ایستادگی بر گفتمان انقلابی مقاومت است
فرماندار ملایر گفت: رمز اصلی پیروری کشور ایستادگی بر گفتمان انقلابی مقاومت است و گشایش‌های فراوانی در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی در راه است.

به گزارش عصر همدان؛ سلمان اسماعیلی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای پری ملایر با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در مبادلات جهانی اظهار کرد: اقتدار امروز ایران نتیجه انتخاب گفتمان انقلابی است که انتخابی دقیق وهوشمندانه بود.

وی گفت: عده‌ای بزدل سیاسی می‌گفتند که  که بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف نمی‌توانیم کاری کنیم اما امروز کشور با صلابت در دنیا آقایی می‌کند.

فرماندار ملایر تاکید کرد: رمز اصلی پیروری کشور ایستادگی بر گفتمان انقلابی مقاومت است و گشایش‌های فراوانی در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی در راه است.

وی گفت: رهبران بزرگ، آرمان‌های بزرگ و دشمنان بزرگ کشور ایران را بزرگ کرد و این امر در تحولات امروز منطقه به خوبی دیده می‌شود.

اسماعیلی افزود: برخی کشورها سال‌ها با ایران مستقیم و نیابتی جنگیدند و برای از پای درآودن نظام هر کاری انجام دادند اما امروز برای توافق با ایران از هم سبقت می‌گیرند.

وی به اقدامات صعودی‌ها در سال‌های اخیر در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز مبادلات در منطقه غرب آسیا تغییر کرده‌است و ایران سردمداری می‌کند.

فرماندار ملایر با اشاره به گشایش های اقتصادی و امنیتی در کشور، بیان کرد: امروز حیات خلوت آمریکا از رئیس جمهور ایران دعوت می‌کند، اروپایی‌ها به التماس افتاده‌اند و ناتو از ایران می‌خواهد که دست از حمایت از روسیه در جنگ با اکراین بکشد و هم این‌ها دلایلی از اقتدار نظام جمهوری‌اسلامی‌ایران است.

وی گفت: اگر در کنار تماتمی این دستاوردها رهبران کوبا،  ونزوئلا و نیکاراگوئه از حاج قاسم و رهبر انقلاب تجلیل می کنند ، همه از اصرار بر مسیر شهدا است و نباید گذاشت عملیات روانی و افکار دروغ  دشمن، ما را بلرزاند.

اسماعیلی بیان کرد: این تغییرات قرار بود نیمه دوم سال گذشته انجام شود اما دشمنان هر کاری انجام دادند و با هدف براندازی آشوب‌ها را در کشور راه اندازی کردند.

وی گفت: از دوران پیامبر(ص) تا امروز همه کسانی که در راه اسلام شهید شدند که هدف والا داشتند و آن تشکیل یک حکومت اسلامی تشیع بود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه در طول تاریخ تلاش‌های فراوانی برای شکل‌گیری حکومت تشیع انجام شده است، گفت: اگر جامعه تشیع حکومت نداشته‌باشد بخش اعظمی از احکام اسلامی را نمی‌توان اجرا کرد.

وی گفت: همواره یک تفکر در مخالف با حکومت اسلامی تشیع وجود داشته است و امروز انجمن حجتیه، سیدصادق شیرازی‌ها سردمداران آن هستند که علیه جمهوری اسلامی کار می‌کنند.

اسماعیلی بیان کرد: امروز جریان‌هایی مرتب ذهن جوان ما را بمباران می کند که شما کارایی ندارید، در هر گوشه ای از تاریخ ردپایی از این تفکر دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه چرا باید به جمهوری اسلامی ایران آری گفت، تصریح کرد: روزی شرق و غرب عالم علیه ما یکی شدند که انقلاب اسلامی ایران شکل نگیرد، به این دلیل که دولت مردمی با اسم دین وسط آمده بود.

فرماندار ملایر گفت: باید پرسید اگر جمهوری اسلامی نبود امروز دنیا چه شکلی بود، اگر انقلاب ۵۷ نبود چه می‌شد و حالا که هستیم چه شده است ؟

وی با اشاره به مهمترین دستاورهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران نبود، امروز اثری از موحدان و خداپرستان در سراسر عالم نبود و این یک گزاره قطعی است.

انتهای پیام/گلمحمدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187101
  • دیدگاه‌ها برای رمز اصلی پیروری کشور ایستادگی بر گفتمان انقلابی مقاومت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.