• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

دولت اجماع ملی باعث پیشرفت کشور می شود/ آیت الله رئیسی طعم شیرین خدمت را به مردم خواهد چشاند

  • کد خبر : 118591
  • 02 تیر 1400 - 21:34
دولت اجماع ملی باعث پیشرفت کشور می شود/ آیت الله رئیسی طعم شیرین خدمت را به مردم خواهد چشاند

علی امامی گفت: دیپلماسی مقتدر و عزتمند، بهبود شرایط اقتصادی، افزایش عدالت و مبارزه با فساد محصول دولت آیت الله رئیسی خواهد بود و پشتوانه آن رای مردم است. علی امامی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: دشمنان قسم خورده ی ایران عزیز ما چشم طمع به تحریم انتخابات در نتیجه […]

علی امامی گفت: دیپلماسی مقتدر و عزتمند، بهبود شرایط اقتصادی، افزایش عدالت و مبارزه با فساد محصول دولت آیت الله رئیسی خواهد بود و پشتوانه آن رای مردم است.

علی امامی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: دشمنان قسم خورده ی ایران عزیز ما چشم طمع به تحریم انتخابات در نتیجه ی عملکرد ضعیف و ناامید کننده دولت اقای روحانی دوخته بودند.

وی اظهار داشت: مردم از عملکرد این دولت خسته بودند و متحمل فشارهای بسیاری شده بودند لذا گله داشتند و ناراحت بودند و دشمن هم تمام تلاش و ظرفیت رسانه ای خودش را بر این گذاشت تا با موج سواری بر روی این موضوع، مردم را به تحریم انتخابات تشویق کند.

امامی افزود: عناصر مغرور و ضد قانون داخلی هم که صلاحیت خودشان را از دست داده بودند نیز تلاش کردند با تخریب نهادهای انقلابی سوار بر موج دشمنان شوند و مردم را به این کمپین دعوت کنند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنچه برای کشور رقم خورد، یک حضور حماسی بود و مردم به دعوت رهبر انقلاب و با اراده ای محکم برای پیشرفت کشور وارد صحنه شدند و در عرصه انتخابات حماسه آفریدند.

وی بیان داشت: رای بالای مردم به آیت الله رئیسی یک نه بزرگ به وضع فعلی و زمینه ساز ایجاد دولتی است انقلابی و کارآمد که اجماع و وحدت ملی را تقویت می کند.

امامی ادامه داد: این انتخابات و انتخاب مردم ایران اسلامی شرایط را برای پیشبرد امور کشور در تمام زمینه ها تقویت کرد.

وی اظهار داشت: دیپلماسی مقتدر و عزتمند، بهبود شرایط اقتصادی، افزایش عدالت، مبارزه با فساد و … محصول دولت آیت الله رئیسی خواهد بود و پشتوانه آن رای مردم است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: برای آنکه دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی روی کار نیاید تمام تلاش خود را کردند و در مقابل کمپین های مردمی ایستادند و بعد هم که هیاهو به پا کردند.

وی گفت: اینها نمی خواستند که یک دولت برآمده از محتوای انقلاب روی کار بیاید و مردم طعم شیرین خدمت و تحول از جنس انقلاب را بچشند.

امامی ادامه داد: دشمنان، ایرانی وابسته و غیر عزتمند می خواستند و طبیعی بود که در مقابل روی کارآمدن شخصیتی مثل آیت الله رئیسی بایستند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: آنچه از شرایط بعد از انتخابات و نظریات دولت منتخب بر می آید، یک اجماع ملی برای پیشبرد اهداف انقلاب است و اکثر مسئولین و شخصیت های سیاسی کشور به منتخب ملت تبریک گفتند و اعلام امادگی برای همکاری کردند.

وی در پایان گفت: این یک نوید مسرت بخش برای آینده است که در سایه وحدت و اجماع ملی کشور روز به روز پیشرفت خواهد کرد و مشکلات از میان برخواهد رفت.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118591
  • دیدگاه‌ها برای دولت اجماع ملی باعث پیشرفت کشور می شود/ آیت الله رئیسی طعم شیرین خدمت را به مردم خواهد چشاند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.