• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

دغدغه این روزهای فرماندار ملایری تویسرکان؛ حل مشکل برق بازار سنتی!/ اعتراض امام جمعه تویسرکان به عملکرد ستاد مبارزه با کرونای شهرستان

  • کد خبر : 75232
  • 23 تیر 1399 - 10:12
دغدغه این روزهای فرماندار ملایری تویسرکان؛ حل مشکل برق بازار سنتی!/ اعتراض امام جمعه تویسرکان به عملکرد ستاد مبارزه با کرونای شهرستان

خلاء برنامه های راهبردی و عملیاتی برای مبارزه با کرونا در تویسرکان از سوی ستاد مبارزه با کرونا به ریاست فرمانداری آن هم در هیاهوی اعلام وضعیت قرمز و جولان این ویروس منحوس مشهود است تا جایی که اعتراض امام‌جمعه را هم به دنبال داشته و معلوم نیست مبارزه با کرونا اولویت چندم دستگاه های […]

خلاء برنامه های راهبردی و عملیاتی برای مبارزه با کرونا در تویسرکان از سوی ستاد مبارزه با کرونا به ریاست فرمانداری آن هم در هیاهوی اعلام وضعیت قرمز و جولان این ویروس منحوس مشهود است تا جایی که اعتراض امام‌جمعه را هم به دنبال داشته و معلوم نیست مبارزه با کرونا اولویت چندم دستگاه های متولی است.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ روز گذشته در خبرگزاری ها خبری درخصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان منتشر شد، بر اساس آن مطلب، منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشک همدان از ابتلای ۱۰۶ تویسرکانی به کرونا ویروس خبر داده و اعلام کرده که تویسرکان به همراه چهار شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

ابلاغیه استاندارد ی مبنی بر جلوگیری از برگزاری مراسم‌های جمعی بر زمین ماند

در حال حاضر بیش از یک هفته شده که وضعیت این شهرستان ۱۰۳ هزار نفری درخصوص درگیری با کرونا قرمز اعلام می شود و با وجود ابلاغیه استاندارد ی همدان در روز دوازدهم تیرماه مبنی بر اینکه فرمانداری ها از برگزاری مراسم های جمعی از جمله عروسی و عزا در شهرستان ها ممانعت کنند، این دستور در تویسرکان روی زمین ماند و در روزهای گذشته بیشت از ۲۰ عروسی در سطح شهرستان برگزار شد.

آمار مبتلایان به کرونا همچنان در تویسرکان رو به افزایش است و کادر درمانی هر روز خسته تر از روز قبل، حتی در بحران کرونا ۶ نفر از کادر درمانی بیمارستان این شهرستان مبتلا به کرونا ویروس شدند.

تجهیزات و امکانات پزشکی بیمارستان تویسرکان جوابگوی این همه بیمار کرونایی نیست تا جایی که همه عمل های جراحی را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده اند.

برخی علت جولان این ویروس منحوس در تویسرکان را ناشی از عدم تحرک مناسب دستگاه های اجرایی در اقناع مردم برای جدی گرفتن وضعیت قرمز کرونا می دانند و برخی دیگر عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و برگزاری مراسم های جمعی را عاملی بر شیوع ویروس عنوان کرده اند.

در هر دو صورت این وظیفه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان است تا با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در اقناع افکار عمومی برای رعایت پروتکل های بهداشتی گام های مؤثر و قابل توجهی برادرد.

اعتراض امام جمعه تویسرکان به عملکرد ستاد مبارزه با کرونای شهرستان

عملکرد نامناسب این ستاد در تویسرکان به حدی ضعیف است که اعتراض امام جمعه تویسرکان را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه این شهرستان در گفتگو با رسانه ها از جمله همشهری تویسرکان از عملکرد ضعیف ستاد مدیریت کرونای شهرستان انتقاد کرده و گفته که؛ « متأسفانه برخی سوء تدبیر و ضعف عملکردها در ستاد مدیریت کرونای تویسرکان به تداوم وضعیت قرمز در این شهرستان دامن زده است.

وی اظهار داشت: اقدامات مدیریتی و اجرایی ستاد مدیریت کرونای شهرستان تویسرکان در روزهای حساس اخیر، مطلوب و بازدارنده نبوده و شاهد برگزاری متعدد مراسم عروسی و عزاداری در شهر تویسرکان و روستاهای آن بودیم.

امام جمعه تویسرکان افزود: در برخی موارد با اتخاذ تصمیم های نادرست زمینه برای ایجاد تجمع های مردمی برای گرفتن خدمات اداری در سطح شهر ایجاد شده در حالی که تویسرکان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برد.

حجت الاسلام موحدی از ضعف مدیریت برخی مدیران دستگاه های اجرایی حتی در ادارات متبوع خود در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ستاد مدیریت کرونای تویسرکان باید قاطعانه و با قدرت بسیار بیشتری وارد عمل شود تا وضعیت کرونایی تویسرکان از این بدتر نشود.»

 موج گلایه مندی تویسرکانی از عملکرد ضعیف فرمانداری درخصوص مبارزه با شیوع کرونا

گلایه مندی ها مختص امام جمعه نیست. در پیام های بیشمار مردمی به مجموعه خبری عصر همدان هر روز شاهد اعتراضات گسترده آنان درخصوص عدم برنامه ریزی صحیح ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هستیم.

در یکی از درد و دل های مردمی عنوان شده چرا فرماندار تویسرکان جلسات متعدد غیر کرونایی خود را در فضای باز و حیات آن اداره برگزار می کند، اما به فکر ما مردم نیست و در برخورد با تهدیدکنندگان سلامت عمومی کار مفیدی انجام نمی دهد؟

دغدغه این روزهای فرماندارملایری تویسرکان؛ حل مشکل برق بازار سنتی!

با نگاه اجمالی به کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری تویسرکان مشاهده می کنیم که در بیش از ۶۰ مطلب اخیر منتشر در این کانال تنها دو بار نامی از مبارزه با کرونا آمده؛ یک مرتبه پیامی کوتاه از سوی ستاد مبارزه با کرونای استان و دیگری هم خبری از فعالیت مانور تحکیم سلامت که از سوی هلال احمر برگزار شده بود و فرماندار در این مانور به گرفتن عکس و مصاحبه با صدا و سیما پرداخته است.

آخرین مطلب انتشاری در این کانال هم مرتبط با بازدید فرماندار ملایری تویسرکان از بازار سرپوشیده است که گفته شده او پیگیر حل مشکل برق این بازار سنتی بوده است!

مبارزه با کرونا اولویت چندم فرمانداری تویسرکان است؟

به راستی در این بحران کرونا دغدغه شهرستان رفع مشکل برق بازار است؟ مگر مدیریت برق تویسرکان از پس رفع چنین مشکلی بر نمی آمد که فرماندار یک شهرستان وقت خود را صرف حل آن می کند؟

آیا نباید فرماندار تویسرکان به موضوعات و برنامه های کلان اجرایی بپردازد؟

ناگفته نماند که در کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری، این روزها تنها اخباری از بازدیدهایی با درجه اهمیت پایین مشاهده می شود و نه برگزاری جلسات برای رویارویی با کرونا.

خلاء برنامه های راهبردی و عملیاتی برای مبارزه با کرونا در تویسرکان

به گزارش عصر همدان؛ اگر برنامه های های راهبردی و جامعی برگرفته از نظر کارشناسان بهداشتی و جامعه شناسان درخصوص نحوه مواجهه با کرونا برای مردم تویسرکان تبیین شود، بی شک قانع می شوند و دستگاه های اجرایی را همیاری می کنند.

مردم از عملکرد ضعیف ستاد بحران تویسرکان گله مندند، چرا که با وجود گذشت بیش از یک هفته از اعلام وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان هنوز برنامه ها و راهکارهای عملیاتی مناسب و ملموسی برای مقابله با این شرایط از سوی فرمانداری تویسرکان مشاهده نکرده اند.

هنوز هم دیر نشده و این مردم چشم انتظار راهکارهای اساسی نمایندگان دولت در شهرستان درباره مبارزه همه جانبه با کرونا هستند تا شاید دیگر تویسرکانی ها کمتر قربانی این بی برنامگی ها شوند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75232
  • دیدگاه‌ها برای دغدغه این روزهای فرماندار ملایری تویسرکان؛ حل مشکل برق بازار سنتی!/ اعتراض امام جمعه تویسرکان به عملکرد ستاد مبارزه با کرونای شهرستان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.