• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت‌های مسروقه در همدان

  • کد خبر : 40407
  • 11 دی 1398 - 12:10
دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت‌های مسروقه در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، جمشید باقری از دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت‌های مسروقه خبر داد و اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر و سارقان خرد و کلان […]

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، جمشید باقری از دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت‌های مسروقه خبر داد و اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر و سارقان خرد و کلان در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۹ شهرک فرهنگیان، ماموران با همکاری سایر یگان‌های مربوطه توانستند موفقیت‌های چشمگیری به دست آورند.

وی در ادامه گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت فردی به هویت معلوم در خصوص خرید و فروش مواد مخدر، ماموران واحد تجسس کلانتری توانستند متهم را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: متهم راننده یک دستگاه تاکسی بود که با هماهنگی مراجع قضایی در اقدامی ضربتی در منطقه اسلامشهر بازداشت شد.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودروی متهم مقدار یک کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

باقری با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ۲۱ معتاد متجاهر نیز دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شدند، تصریح کرد: یک نفر سارق به همراه دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد که متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به جمع‌آوری قلیان از اماکن عمومی نیز یادآور شد: روز گذشته تعداد ۵۰ عدد قلیان از دو قهوه خانه جمع‌آوری و امحاء شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: برابر دستور قضایی این دو قهوه خانه پلمب و مالکان آنها به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ذ.د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40407
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت‌های مسروقه در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.