• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
رئیس سازمان صمت همدان در خطاب به دانشجویان؛

در زمان دانشجویی به کسب مهارت بپردازید

  • کد خبر : 206507
  • 16 آذر 1402 - 0:41
در زمان دانشجویی به کسب مهارت بپردازید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: قبل از اینکه به سن بعداز دانشجویی ورود پیدا کرده، در این زمان تجربیات خوبی کسب کنید، پس از دوران دانشجویی بخاطر دغدغه‌های زندگی و کسب درآمد، کمتر می‌شود راه درست را انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ احمد شانیان شامگاه چهارشنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در حضور دانشجویان در پاسخ به سوال میزان فایده اردوهای راهیان پیشرفت، اظهار کرد: در این کار دستاوردها و کارآمدی نظام مقدس اسلامی را بهتر می‌شود نشان داد.

وی با بیان اینکه برای رفتن به این اردوها باید بین دستگاه‌ها هماهنگی خوبی باشد، اذعان داشت: مهم این است که در این زمینه کاری انجام شده و رشد خوبی هم داشته است، اما در این میان نمی‌شود منکر نقص‌های طرح باشیم که در آینده باید رفع گردد.

رئیس سازمان صمت همدان با تاکید بر تشکیل اتاق فکر برای همکاری بسیج دانشجویی و دستگاه‌های اجرایی برای این اردوها، بیان کرد: هر چقدر بتوانیم در حوزه‌های متفاوت باهم در جهت رفتن به این اردوها همکاری و هماهنگی داشته باشیم این کار هم به نفع دستگاه‌های اجرائی و هم به نفع آحاد مردم است.

شانیان در خصوص ارتباط بین دانشجویان و سازمان صنعت و معدن گفت: باید یک ادراک مشترک داشته باشیم و بین سازمان صمت و دانشجویان گفتمان مشترکی اتفاق بیافتد، باید توجه داشت که در ارتباط این دو، دانشجو و استاد با صنعتگر ارتباط داشته باشند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت در ارتباط بین دانشجو و صنعتگر بیشتر نقش تسهیل‌گری را داشته، باید تشکّل‌ها و ادارات مرتبط را طوری باهم نزدیک کنیم که آنها همدیگر را باور کرده و بفهمند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: قبل از اینکه به سن بعداز دانشجویی ورود پیدا کرده، در این زمان تجربیات خوبی کسب کنید، پس از دوران دانشجویی بخاطر دغدغه‌های زندگی و کسب درآمد، کمتر می‌شود راه درست را انتخاب کرد.

شانیان با بیان اعلام آمادگی معرفی دانشجویان در کارگاه‌ها و کارخانه‌های مختلف، عنوان کرد: در این کارگاه‌ها حضور پیدا کرده و برای آینده خود کسب تجربه کنید.

وی با اشاره به بحث بازرسی قیمت‌ها در شهر تصریح کرد: در بحث بازرسی دو حوزه داشته، تامین، توزیع و نظارت کالاهای اساسی چون مرغ، گوشت، تخم مرغ و … به عهده جهاد کشاورزی بوده، در حوزه‌های دیگر هم اغلب کالاها قیمت داشته و نمی‌شود از آن تخلف کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با تاکید بر اینکه برای بازرسی باید مسئله را از سر منشاء حل کرد، ادامه داد: باید بازرسی ما به سمت هوشمندسازی حرکت کند، یعنی باید همه مردم بازرس شوند، اعلام شده است که وقتی بازرسی توسط مردم و بصورت میدانی انجام شده، خروجی بهتری داشته است.

شانیان در بحث جذب افراد در سازمان صنعت و معدن اذعان داشت: در این سازمان تزریق نیروی جوان صورت نگرفته و در طی این سال‌ها هیچ قرارداد معین و استخدام رسمی‌ای نداشته‌ایم.
.

وی افزود: برای ایجاد تحول در این سازمان نیاز به نیروهای انقلابی و جدید داریم، این سازمان در طی این چند سال فقط ۵۰ نفر نیروی خروجی داشته اما غافل از اینکه یک نیروی جدید به مجموعه اضافه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: در طی یکسال اخیر ده فروشگاه حجاب در سطح شهر راه‌اندازی کرده‌ایم، در این سال دو نمایشگاه ارائه پوشاک ایرانی_اسلامی نیز برگزار کرده‌ایم که در این مواردی که گفته شد قطعاً جانمایی و نقص هم داشته‌ایم اما این حرکت‌ها بهتر از این است که اصلاً کاری در این راستا انجام نشود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206507
  • دیدگاه‌ها برای در زمان دانشجویی به کسب مهارت بپردازید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.