• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

درخشش ورزشکاران ناشنوای نهاوندی

  • کد خبر : 192391
  • 14 مرداد 1402 - 10:37
درخشش ورزشکاران ناشنوای نهاوندی
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از کسب عنوان نایب قهرمانی ایران در مسابقات جهانی فوتبال ناشنوایان با حضور فوتبالیست نهاوندی خبر داد.

سلیمان جوانمردی در گفتگو با عصر همدان، گفت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان با حضور محمدرضا گلپایگانی فوتبالیست نهاوندی در ترکیب خود به مقام نایب قهرمانی بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان جهان دست یافت.

وی اظهار داشت: مسابقه نهایی این رقابت‌ها در اوفای روسیه بین دو تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان و تیم ملی روسیه برگزار شد که با وجود برتری دو بر یک تیم ملی ایران به علت ناداوری و حواشی بوجود آمده توسط تماشاگران روسی این دیدار ناتمام ماند و نتیجه را ۳ بر صفر به نفع روسیه اعلام شد.

جوانمردی افزود: بر این اساس تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران که از وجود محمد رضا گلپایگانی فوتبالیست جوان نهاوندی در ترکیب خود بهره می برد علی رغم برتری به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی بازی‌های ۲۰۲۳ ناشنوایان جهان دست یابد.

وی همچنین از دعوت از کشتی گیر نهاوندی به اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان خبر داد. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: محمد سیاهوشی کشتی گیر نهاوندی به سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان دعوت شد و با رقبا رقابت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این اردو جهت اعزام به هفتمین دوره مسابقات کشتی ازاد قهرمانی جهان بزرگسالان از تاریخ ۱۴ تا ۲۳ مردادماه سالجاری به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود و محمد سیاهوشی کشتی گیر با تجربه و عنوان دار در رشته کشتی آزاد از شهرستان نهاوند به این اردو دعوت شده است.

 

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192391
  • دیدگاه‌ها برای درخشش ورزشکاران ناشنوای نهاوندی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.