• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
4
فرمانده کل سپاه پاسداران:

داستان رژیم صهیونسیتی رو به پایان است

  • کد خبر : 200140
  • 17 مهر 1402 - 7:55
داستان رژیم صهیونسیتی رو به پایان است
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان اینکه با شهادت پیروز شدیم گفت: تکیه گاه مقاومت خدا است و امروز یک فلسطین قدرتمند پیروز و با شرافت که می‌تواند از درون خود قدرت بسازد را شاهد هستیم.

به گزارش عصر همدان سردار سرلشگر حسین سلامی امشب و در افتتاحیه کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف د‌ل‌انگیز و احساس‌برانگیزی از جامعه همدان و خصوصیت‌های متعالی و برجسته مردمان این سرزمین داشتند گفت: جوامع قوی به واسطه انسان‌های بزرگ و شخصیت‌های بافضلیت و عناصر برجسته او شناخته و توصیف می‌شوند.

او با اشاره به اینکه استان همدان سرشار از مفاخر جاودانه است و چهره‌هایی که همدان به واسطه آن‌ها معرفی می‌شوند، درخشان هستند افزود: از شهیدان والامقام روحانی شهید محراب آیت‌الله مدنی که روزگاری امام جمعه همدان بودند گرفته تا شهید اندیشمند و برجسته آیت‌الله مفتح که از شهدای وحدت حوزه و دانشگاه هستند تا شهیدان پرفروغ دوران دفاع مقدس همگی افرادی شاخص هستند.

سرلشگر سلامی ادامه داد: همدان ۸ هزار ستاره پرفروغ و نور در دارد که تا ابد می‌درخشند و در قافله‌سالار این شهیدان نام‌های جاودانه‌‌ی افرادی همچون سردار همدانی که تمام عمر خود را در میدان جهاد بود می‌بینیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سردار نام‌آور سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی از سردار همدانی درخواست کردند تا برای دفاع از حرم به سوریه برود گفت: سردار همدانی بعد از مجاهدت در جوار سایر شهیدان به سوی خدا شتافت و از سفره پر نعمت الهی بهره‌مند شد.

او با تاکید بر اینکه شهیدان بزرگ دیگری در همدان بودند و پر کشیدند تصریح کرد: شهید سعید قهاری سعید فرمانده‌ای قوی، باتدبیر، شجاع و همیشه آماده رزم بود گفت: سرانجام در لباس جهاد در غرب کشور برای دفاع از امنیت سرزمین به شهادت رسید.

سرلشگر سلامی خاطرنشان کرد: شهیدانی همچون شهید احمدی‌روشن، شهید خوش‌لفظ و شهید شهبازی مجاهدت‌های زیادی داشتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: باید از شهدای زنده این استان نام ببرم، فرمانده بی‌نظیر حاج علی فضلی و سردار شادمانی که واقعا این‌ها انصارِ الحسین(ع) بودند و من رشادت این عزیزان را در عملیات‌های مختلف دیده‌ام.

سرلشگر سلامی با اشاره به اینکه ۸ هزار شهید به نسبت جمعیت استان همدان عدد فوق‌العاده‌ای بالایی است و افتخارآمیز است گفت: زمان که قهرمان فراموشی است هیچگاه نمی‌تواند غبار کهنگی بر سیمای شهادت بنشاند، بنابراین شهید هرگز قدیمی نمی‌شود و همیشه زنده است.

او ادامه داد: روزگاری دشمنان در همه موارد از جمله سلاح و قدرت آتش از ما برتر بود و همه قدرت‌های اقتصادی جهان از او حمایت می‌کردند، دشمن همه ابزارهای سیاسی جهان ابرازهای رسانه، اطلاعات، ماهواره‌ها را در اختیار داشت و همه چیز نابرابر بود و ما در طرف ضعف ایستاده بودیم اما در مقابل آنها موفق شدیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما با شهادت پیروز شدیم افزود: شهادت فوز عظیم است و شهدا مظهر قدرت ایران هستند.

سرلشگر سلامی با اشاره به اینکه قدرت ایران از شهادت است گفت: این به این معنا نیست که دارای سلاح نیستیم، ما دارای مدرن‌ترین سلاح‌ها را داریم اما آنچه ما را به پیروزی می رساند شهادت، ایمان علوی، حسینی و عاشورایی است.

او خاطرنشان کرد: جوانان این سرزمین با قوت ایمان از میدان مین، سیم‌های خاردار، خطوط پشت سر هم، از اروند و … زیر باران آتش پیش‌رفته و پیروز شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ‌آمریکا سست و اسرائیل از آن سست‌تر است افزود: تکیه گاه مقاومت خدا است و امروز یک فلسطین قدرتمند پیروز و با شرافت که می‌تواند از درون خود قدرت بسازد را شاهد هستیم.

سرلشگر سلامی با اشاره به اینکه اسرائیل جدید یک موجود ضعیف و ذلیل است تصریح کرد: اسرائیل دیگر نمی‌تواند رجز بخواند، او هر وقت می‌خواست با بلدوزر‌ها خانه فلسطینی‌ها را شبانه بر سرشان آوار می‌کرد و اسیر می‌گرفت اما داستان رژیم صهیونیستی رو به پایان است.

او تاکید کرد: اتفاق امروز نمادی از پایان تجاوز قتل و اشغال سرزمین توسط اسرائیل است و هیچ‌کس نمی‌تواند به داد صهیونیست‌ها برسد، آمریکایی‌ها هم نمی‌توانند آنها را نجات دهند، قبل از آنکه آنها برسند کارشان تمام است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200140
  • دیدگاه‌ها برای داستان رژیم صهیونسیتی رو به پایان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.