• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ۳۳ روستا ارائه می شود

  • کد خبر : 46279
  • 10 بهمن 1398 - 11:06
خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ۳۳ روستا ارائه می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای با شکوه تر برگزار شدن فجر فاطمی صورت گرفته است، گفت: به ۳۳ روستا خدمات پزشکی و دارویی رایگان در ایام الله دهه فجر انجام می شود که هزینه آن بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان است. حجت الاسلام سید حسن رضوی […]

مدیر کل اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای با شکوه تر برگزار شدن فجر فاطمی صورت گرفته است، گفت: به ۳۳ روستا خدمات پزشکی و دارویی رایگان در ایام الله دهه فجر انجام می شود که هزینه آن بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان است.

حجت الاسلام سید حسن رضوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به همزمانی ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: هماهنگی های لازم برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های فجر فاطمی همدان صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه ۱۰ مسجد و محله برای پنجمین سال متوالی در نقاط مختلف شهر از جمله مسجد قدس پیشاهنگی، مسجد جامع همدان، حمام قلعه، میرزا تقی، مدرس، چهارده معصوم خیابان اراک، قمر بنی هاشم شهرک فرهنگیان، قائم خرم رودی و محمدیه ۶۰۰ دستگاه و مهدیه همدان برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت واقفین گفت: به ۳۳ روستا خدمات پزشکی و دارویی رایگان در ایام الله دهه فجر انجام می شود که هزینه آن بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان است.

رضوی عنوان کرد: محفل انس با قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در بقاع متبرکه شاخص برگزار می شود و جشن بزرگ پیروزی انقلاب را با حضور جوانان در ۲۲ بهمن ماه داریم.

وی با اشاره به وضعیت معیشتی اقشار کم در آمد گفت: توزیع ۲۰۰ سبد کالا به ۲۰۰ خانواده و توزیع نان رایگان را در مناطق حاشیه شهر داریم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46279
  • دیدگاه‌ها برای خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ۳۳ روستا ارائه می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.