• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

حضور تیم بانوان خانه بسکتبال نهاوند در لیگ باشگاه‌های کشور

  • کد خبر : 168827
  • 07 آبان 1401 - 14:26
حضور تیم بانوان خانه بسکتبال نهاوند در لیگ باشگاه‌های کشور

سلیمان جوانمردی از حضور تیم خانه بسکتبال بانوان نهاوند در لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان خبر داد. سلیمان جوانمردی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو با عصر همدان؛ گفت: با توجه به اقدامات خوبی که طی سال‌های گذشته در بسکتبال بانوان نهاوند در جهت رشد و پویایی این رشته در […]

سلیمان جوانمردی از حضور تیم خانه بسکتبال بانوان نهاوند در لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان خبر داد.

سلیمان جوانمردی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو با عصر همدان؛ گفت: با توجه به اقدامات خوبی که طی سال‌های گذشته در بسکتبال بانوان نهاوند در جهت رشد و پویایی این رشته در سطح شهرستان انجام شده، امسال را باید یکی از سال‌های پر فعالیت بسکتبال نهاوند در کشور دانست.

وی افزود: حضور تیم خانه بسکتبال نهاوند در لیگ دسته دوم و در رقابت های لیگ  کشوری حکایت از ظرفیت و پتانسیل بسکتبال نهاوند دارد.

جوانمردی گفت: در این راستا نیز تعداد زیادی از بازیکنان در تیم‌های لیگ دسته اول و لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سایر تیم ها فعالیت دارند.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در بسکتبال بانوان شهرستان تیم جوانان نهاوند در لیگ باشگاه‌های کشور به میزبانی استان تهران حضور خواهند یافت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار کرد: همچنین در روزهای گذشته مسابقات بسکتبال استعداد های برتر کشور در اصفهان در رده سنی نونهالان برگزار شد و دختران نهاوندی در این رقابت ها خوش درخشیدند.

جوانمردی گفت: تیم بسکتبال بانوان استان همدان با حضور ۸ بسکتبالیست نهاوندی در این رقابت ها شرکت کرد که افتخار بزرگی برای نهاوند است.

وی بیان کرد: در ورزش بسکتبال، بانوان نهاوندی دارای استعدادهای بسیار زیادی هستند و در سطح کشوری بسیار موفق هستند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168827
  • دیدگاه‌ها برای حضور تیم بانوان خانه بسکتبال نهاوند در لیگ باشگاه‌های کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.