• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

حضور بانوان والیبالیست تاریخ ساز همدانی در رقابت های قهرمانی آسیا

  • کد خبر : 188908
  • 12 تیر 1402 - 9:14
حضور بانوان والیبالیست تاریخ ساز همدانی در رقابت های قهرمانی آسیا
اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۲۳ با حضور بانوان تاریخ ساز همدانی رقم خورد.

به گزارش عصر همدان؛حمید رحیمی در گفتگو با خبرنگار ما در همدان از اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۲۳ خبر داد و افزود: از دو بانوی تاریخ‌ساز ورزشکار در همدان نیز برای حضور در تیم ملی دعوت شده است.

وی گفت: خاطره صادقیان نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان به عنوان مربی تیم ملی و زهرا نجاتی‌عارف از قهرمانان نام‌آشنای همدان به عنوان بازیکن تیم ملی در این اردو حضور دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان همدان در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی افزود: اولین مرحله رقابت‌های پاراتیراندازی در گروه مردان و زنان و در رشته تفنگ بادی نشسته و ایستاده برگزار شد.

وی تاکید کرد: این رقابت‌ها به منظور ارزیابی سطح عملکرد ورزشکاران و با حضور جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم و جامعه بزرگ ورزشی معلولان از شهرستان‌های همدان و ملایر به مرحله اجرا درآمد.

رحیمی افزود: این دوره از مسابقات تیراندازی به مناسبت آغاز هفته ولایت و امامت و با توجه به دومین کنگره ۸ هزار شهید استان با نام جام “سردار شهید علیرضا شمسی‌پور” در بین بانوان و آقایان جانباز و ورزشکاران دارای معلولیت برگزار شد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188908
  • دیدگاه‌ها برای حضور بانوان والیبالیست تاریخ ساز همدانی در رقابت های قهرمانی آسیا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.