• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

حرمت انسانی اقتضا می‌کند دستگاه قضا زودتر اشد مجازات را برای جانیان چاقو به دست سبزوار اجرا کند/ نمره مردودی برای سکوت سلبریتی‌ها

  • کد خبر : 183438
  • 17 اردیبهشت 1402 - 11:08
حرمت انسانی اقتضا می‌کند دستگاه قضا زودتر اشد مجازات را برای جانیان چاقو به دست سبزوار اجرا کند/ نمره مردودی برای سکوت سلبریتی‌ها

امام جمعه شهر اسدآباد گفت: اینکه با چاقو فردی را از پای دربیاوری و جان و زندگی‌اش را بگیری، چیز عجیبی است و دستگاه قضا باید با اشد مجازات برای جانیان چاقو درس عبرتی به دیگران بدهد. حجت‌اسلام مرتضی موحدی، امام جمعه شهر اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در خصوص اشد مجازات جانیان چاقو […]

امام جمعه شهر اسدآباد گفت: اینکه با چاقو فردی را از پای دربیاوری و جان و زندگی‌اش را بگیری، چیز عجیبی است و دستگاه قضا باید با اشد مجازات برای جانیان چاقو درس عبرتی به دیگران بدهد.

حجت‌اسلام مرتضی موحدی، امام جمعه شهر اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در خصوص اشد مجازات جانیان چاقو به دست سبزوار، اظهارکرد: اقدام این جانیان سبزواری نشان داد آنان افرادی خشونت‌گرا هستند و هیچ حریمی برای انسان‌ها قائل نیستند، حریم می‌شکنند و به جان مردم متعرض می‌شوند.

وی گفت: اینکه با چاقو فردی را از پای دربیاوری و جان و زندگی‌اش را بگیری، چیز عجیبی است که دستگاه قضا باید قاطع، محکم و زود با آنان اقدام و برخورد کند که برای دیگران هم درس عبرتی باشد.

امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به اینکه قرآن کریم برای جان انسان‌ها بسیار ارزش قائل است، به طوری که کسی فردی را بکشد گویی بشریت را کشته است، تأکید کرد: حرمت انسانی اقتضا می‌کند که دستگاه قضا به اشد مجازات باید این افراد برخورد کند تا همه بدانند اگر کسی به حریمی انسانی تجاوز کند، با او برخورد خواهد شد.

وی در خصوص حمایت از آمران و ناهیان از منکر، گفت: سابق بر این اهتمام بین سران سه قوای نظام برای اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نبود، اما باتوجه به اهتمام ویژه سران فعلی سه قوا توقع می‌رود همه مسئولان میانی هم در اجرای این قانون کوشا باشند، این مهم مطالبه جدی و عمومی همه ماست که در جلسه امر به معروف و رسانه‌ها هم تأکید کرده‌ایم.

حجت‌اسلام موحدی در خصوص سکوت سلبریتی‌ها برای شهادت شهید حمیدرضا الداغی، جوان سبزواری در پی نهی از منکر، گفت: متأسفانه یک عده از سلبریتی‌ها فقط برای حریم شکستن و خشونت رسالت دارند و در اغتشاشات هم دامن زده‌اند، البته منفور مردم هم شده‌اند، در خصوص اینکه به جانی انسانی تعرض می‌شود، وظیفه و رسالت هر سلبریتی و چهره مردمی است که به میدان اعلام انزجار بیاید و آن را علنی کند، که متأسفانه می‌بینیم در این عرصه سلبریتی‌ها نمره قبولی ندارند.

وی تأکید کرد: باید دستگاه‌های فرهنگی هم روی افراد سلبریتی و چهره جامعه اثرگذار باشند تا شاهد این باشیم که سلبریتی‌ها فهم و شعور خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183438
  • دیدگاه‌ها برای حرمت انسانی اقتضا می‌کند دستگاه قضا زودتر اشد مجازات را برای جانیان چاقو به دست سبزوار اجرا کند/ نمره مردودی برای سکوت سلبریتی‌ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.