• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

حاج قاسم ها قدرت ایجاد می کردند اما اشعث ها بر مراکز قدرت بتن می ریختند/ تمام سیستم های الکترونیکی آمریکا را در حمله موشکی مختل کردیم

  • کد خبر : 42599
  • 20 دی 1398 - 22:43
حاج قاسم ها قدرت ایجاد می کردند اما اشعث ها بر مراکز قدرت بتن می ریختند/ تمام سیستم های الکترونیکی آمریکا را در حمله موشکی مختل کردیم

سردار سالار آبنوش با بیان اینکه حاج قاسم ها قدرت ایجاد می کردند اما اشعث ها بر مراکز قدرت بتن می ریختند، گفت: همین اشعث ها انتقام موشکی ایران را هم معامله جا می زنند که حرف بی اساسی است. به گزارش عصر همدان، معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت یاد و نام […]

سردار سالار آبنوش با بیان اینکه حاج قاسم ها قدرت ایجاد می کردند اما اشعث ها بر مراکز قدرت بتن می ریختند، گفت: همین اشعث ها انتقام موشکی ایران را هم معامله جا می زنند که حرف بی اساسی است.

به گزارش عصر همدان، معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی که شامگاه امشب در مسجد جامع شهر مریانج برگزار شد، اظهار داشت:  تیری که در کربلا بر گلوی حضرت علی اصغر نشست از سقیفه بود وحاج قاسم سلیمانی هم جمعه شهید نشد بلکه زمانی که بر قلب راکتور اراک بتن ریختند شهید شد.

وی افزود: ما همه خودمان را آماده فداکاری فقط برای انتقام خون مادرمان حضرت زهرا (س) کردیم.

سردار آبنوش با بیان خاطراتی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در جلسه ای حاج قاسم می‌گفت، بعد از جنگ دلم به وجود رفقا خوش بود اما بعد از شهادت کاظمی ها با خودم درگیر بودم که چه ایرادی دارم که ماندم و شهید نشدم.

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حاج قاسم در حالی این صحبت ها را می کرد که مدام اشک می ریخت و برای بیان این حرف ها چند دقیقه طول می کشید.

وی خاطرنشان کرد: در آن جلسه حاج قاسم می گفت شب‌ها گریه می کردم و همش برایم سوال بود که چرا من مانده ام، تا اینکه روزی از دفتر رهبر انقلاب تماس گرفتند که آقا می خواهد شما را ببیند.

سردار آبنوش اضافه کرد: حاج قاسم می گفت رفتم خدمت آقا و دیدم ایشان ناراحت است، آقا به من گفت، مردم عراق انتخابات برگزار کردند اما دولت آمریکا اجازه کار به نخست‌وزیر را نمی دهد و می خواهم به عراق بروی تا دولت را مستقر نکردی، برنگردی.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین افزود: بعد از اینکه اوضاع عراق را سرو سامان داد و به کشور برگشت، از دفتر رهبر انقلاب به حاج قاسم سلیمانی زنگ می‌زنند و آقا شما را می خواهد ببیند.

سردار آبنوش بیان کرد:  حاج قاسم می‌گفت بعد از اینکه رفتم پیش آقا، ایشان مرا در آغوش گرفت و بسیار خوشحال بود و به خودم می‌گفتم که بین رفقا من مانده ام تا لبخند بر لبان رهبری جاری شود و فقط این آرامم می کرد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: تاریخ شیعه با ما صحبت می کند و باید سیر تطور شیعه که تماما عبرت است را مطالعه کنیم.

سردار آبنوش تاکید کرد: اسلا هرگز از بیرون آسیب ندیده و آسیب هم نخواهد دید، ما باید حواسمان به اشعث های امروز باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما دقیقاً همان اسلام است، گفت: عمار ما، مالک ما، شهدای ما و شرایط ما همان شرایط سال های صدر اسلام است، و امروزه اسلام می خواهد تمدن دوباره بسازد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با تاکید بر اینکه لازمه ایجاد تمدن، داشتن گفتمان قوی، رهبر قوی، ملتی در تراز تمدن است، عنوان کرد: چنین  تمدنی، رهبری و ملتی هم دشمن بزرگی دارد.

سردار آبنوش تصریح کرد: هشت میلیارد مردم دنیا نجات خود را در مکتب و دین ما می بینند و ما را و رهبرمان را و ملتما را هم قوی و بزرگ می شناسند.

وی تاکید کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال است که قطار اسلام ایستاده بود، تعداد کسانی که بعد از انقلاب اسلامی به اسلام گرویدند ده برابر ۱۴۰۰ سال پیش است و امام بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ قطار را حرکت داد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه  حاج قاسم ها هر کدام گوشه ای از کار را گرفته اند، افزود: شهید همدانی بسیج حشد شعبی را داشت انجام می داد، حاج قاسم ب سمت بیرون قطار را حرکت می داد و تهرانی مقدم موشک ها را ساخت و اینها همه برای حرکت این قطار است.

وی بار دیگر با اشاره به اشعث ها امروز در کشور گفت: اشعث ها شرایط را جوری فراهم کردند که ما در مرکز قدرت خود که راکتور هسته‌ای اراک بود، بتن بریزیم.

وی تاکید کرد: ما از آمریکا واهمه نداریم و این را هم خودشان می دانند، چرا که در قضیه حمله موشکی ما تمام سیستم های آنها را از کار انداختیم و آنها ما را بعنوان ابرقدرت سایبری شناختند.

سردار آبنوش با بیان اینکه دیوار محکم الکترونیکی را در آن پایگاه ایجاد و همه مقرهای خود را به خاطر داشتن سقف الکترونیکی قوی آنجا جمع کرده بودند، اظهار داشت: ما در حمله موشکی تمام سیستم الکترونیکی آنها را مختل کردیم.

وی با انتقاد از برخی افراد که حملات موشکی ایران را معامله می دانند، تصریح کرد: اشعث ها کاری کردند که بگوییم با آمریکایی ها معامله کردیم و این چه حرف بی اساسی است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حاج قاسم برای حرکت قطار انقلاب و اسلام  قدرت درست می کرد تاکید کرد:  اشعث ها در داخل کشور بر قدرت و اقتدار خودمان بتن ریختند و  برخی در داخل می‌گفتند روی موشک ها مرگ بر اسرائیل ننویسید!

سردار آبنوش تصریح کرد: شرایط ما به لحاظ قدرت از همه کشورهایی که در منطقه هستند قوی تراست.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید در انتخابات افرادی که در تراز انقلاب هستند را برگزینیم .

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42599
  • دیدگاه‌ها برای حاج قاسم ها قدرت ایجاد می کردند اما اشعث ها بر مراکز قدرت بتن می ریختند/ تمام سیستم های الکترونیکی آمریکا را در حمله موشکی مختل کردیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.