• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 25 May - 2024
3
امام جمعه شهرستان رزن:

جنایت فراموش نشدنی سردمداران کاخ سفید در حمله به هواپیمای مسافربری

  • کد خبر : 188971
  • 12 تیر 1402 - 20:25
جنایت فراموش نشدنی سردمداران کاخ سفید در حمله به هواپیمای مسافربری
امام جمعه رزن با اشاره به روزهای ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: نامگذاری هفته دوم تیرماه بعنوان حقوق بشر امریکایی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1394 بسیار هوشمندانه بود.

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر منصوری گفت: می توان در این هفته به چند مورد از جنایات آمریکایی ها نسبت به مردم کشور ایران از جمله سوقصد به جان رهبر معظم انقلاب  ، ترور آیت الله صدوقی و هدف قرار دادن هواپیمایی مسافربری ایران در ۱۲ تیر ۱۳۶۷ اشاره کرد.

 

وی تاکید کرد: آمریکا در طول سال های گذشته به بشریت ظلم فراوان داشته است از جمله به مردم کشورهای غرب آسیا (خاورمیانه) که در این بین جنایات آمریکا نسبت به مردم ایران بسیار قابل توجه و چشم گیر بوده است.

 

امام جمعه رزن ادامه داد: امریکا با رابطه مستقیم و غیر مستقیم چندین شهید ترور توسط مزدوران آمریکایی، حمله به طبس، طراحی و سازماندهی کودتاهای مختلف، قبل و بعد از انقلاب، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو جنگی وینسنس آمریکا که عاملان این جنایت مورد تشویق قرار گرفت، ترور دانشمندان هسته ای، افزایش تحریم های ظالمانه نسبت به مردم ایران به خصوص در زمینه دارویی، تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و راه اندازی اغتشاشات در سال های اخیر حاصل ظلم آمریکا به مردم ایران است.

 

حجت الاسلام منصوری  گفت: جنایت آمریکا نسبت به دیگر کشورها نیز که در راس آنها به استفاده از بمب اتمی در هیروشیما و ناکازاکی که منجربه کشته شدن صدها هزار نفر از مردم بی گناه در کشور ژاپن شد می توان اشاره کرد.

 

وی افزود: حمله سردمداران کاخ سفید به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی جنایتی فراموش نشدنی است چرا که این هواپیمای مسافری دارای مجوز قانونی برای پرواز به مقصد دبی بود و جز مسافر چیز دیگری همراه نداشت.

 

انتهای پیام/ حسینی

 

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188971
  • دیدگاه‌ها برای جنایت فراموش نشدنی سردمداران کاخ سفید در حمله به هواپیمای مسافربری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.