• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

جزئیات تجمع تعدادی از معتمدان و مردم بهار مقابل دفتر نماینده مجلس شهرستان+ تصویر طومار

  • کد خبر : 178697
  • 04 اسفند 1401 - 19:30
جزئیات تجمع تعدادی از معتمدان و مردم بهار مقابل دفتر نماینده مجلس شهرستان+ تصویر طومار

صبح روز چهارشنبه شاهد تجمع تعدادی از معتمدان و بزرگان و مردم شهرستان بهار مقابل دفتر نماینده مردم در مجلس بودیم که درخواست عدم دخالت نمایندگان در امور اجرایی، انتخابات و انتصابات را داشتند. به گزارش عصرهمدان؛ صبح روز چهارشنبه حوالی ساعت ۱۰:۳۰ شاهد تجمع تعدادی از معتمدان و بزرگان و مردم شهرستان بهار مقابل […]

صبح روز چهارشنبه شاهد تجمع تعدادی از معتمدان و بزرگان و مردم شهرستان بهار مقابل دفتر نماینده مردم در مجلس بودیم که درخواست عدم دخالت نمایندگان در امور اجرایی، انتخابات و انتصابات را داشتند.

به گزارش عصرهمدان؛ صبح روز چهارشنبه حوالی ساعت ۱۰:۳۰ شاهد تجمع تعدادی از معتمدان و بزرگان و مردم شهرستان بهار مقابل دفتر فتح‌الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس بودیم که درخواست عدم دخالت نمایندگان در امور اجرایی، انتخابات و انتصابات را داشتند.

همچنین ابقا فرماندار بهار در سمت خود و ظاهرا شائبه دخالت نماینده مجلس، برای تغییر وی در این سمت نیز از مطالبات مردم بود.

یکی از معتمدین که در این تجمع حضور داشت در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ عنوان کرد: یکی از امتیازات انقلاب، ایستادگی مردم در مقابل خیانت برخی از مسئولان بوده است.

وی افزود: در اصل مردم صاحب انقلاب هستند و ما هم به دنبال این هستیم تا بعد از انقلاب افراد معتقد و صالح افراد متخصص روی کار بیایند، چرا که امروز متخصص غیر متعهد زیاد است. باید از میان متخصصین فردی که متعهد است شناسایی پیدا شود و در صورت داشتن این پتانسیل ها در منصب‌های شهرستان باید به این مسئولان مباهات و افتخار کنیم، که برای مردم کار می‌کند.

وی اضافه کرد: برخی مسئولان کار غیر مسئولانه انجام می‌دهند و با برکنار کردن افرادی که خدمت مخلصانه می‌کنند باعث ناراحتی و تنش هایی بین مردم می‌شوند، اما اگر مسئول، متهعد و خداجو باشد با کمک گرفتن از منویات رهبری به این نتیجه می‌رسد که اختلاف به خاطر دنیانگری برخی مسئولان نشآت می‌گیرد و باید همه برای خدا کار کنیم تا اختلافی پیش نیاید.

به گزارش عصرهمدان؛ در این تجمع، مردم اذعان کردند: این انقلاب، انقلاب مردمی است و مردم صرفا در موقع راهپیمایی و انتخابات، مردم نیستند بلکه باید به خواسته هایشان اهمیت دهند.

امروز ما داریم به تکلیف خود عمل می‌کنیم، لذا خواسته مردم شهرستان بهار این است که حرف ما به گوش نماینده برسد و فرمانداری که از خانواده شهدا، جزو نخبه‌های کشوری، دینمدار و متخصص، جوان، حزب الهی و انقلابی است و مخلصانه در حال کار کردن است را چرا تهدیدی برای انتخابات خود برای سال بعد میداند؟

اگر به خاطر خدا کار می‌کنید نباید به دنبال این حواشی عبث باشید چرا که اگر برای آینده مادی خود آدم مخلص را کنار بگذارید واقعا مدیون مردم و نظام هستید، چرا که اسم و رسم ماندگار نیست تنها عامل ماندگاری و محبوبیت در بین مردم می‌شود.

رسیدگی به امور و مشکلات مردم، در کنار مردم بودن و پشتیبانی از مسئولان دلسوز و متخصص است تا به‌وسیله آنها به جایگاه رفیع برسید.

در ادامه این صحبت‌ها، تجمع کنندگان به شایعاتی چون تطابق نداشتن حرف و عملکرد نماینده در تفکیک حوزه استحفاظی و نقش داشتن وی در عزل و نصب ها اشاره کردند و درخواست داشتند نماینده در مورد عملکرد مثبت خود را برای مردم تبیین کند چرا که شاهد کارهای خیلی خوبی از وی در شهرستان بوده‌ایم.

ما می‌بینیم و می‌فهمیم و از عملکرد نباتی در شهرستان واقعا راضی هستیم اما شایعه هایی است، اگر حمایت مردمی میخواهند عملکرد مثبت را خبررسانی کنید، اگر قسم خورده و برای رضای خدا و خدمت مردم روی کار آمده باید در عمل نشان دهد.

تجمع‌کنندگان همچنین درخواست داشتند: توسلی مشخص کند که اگر واقعا جابجایی فرماندار به وی ربطی ندارد و این موضوع شایعه است بیاید و رودررو بگوید من پیش وزیر کشور و استاندارد نرفته‌ام و از فرماندار حمایت میکنم. چرا که وقتی فرمانداری دلسوز داریم که شبانه روز برای مردم کار می‌کند، جابجایی وی فقط خیانت با شهرستان است و دغدغه مردم این است از فرماندار حمایت کند و علنی اعلام کند ما در صورت ابقا فرماندار ممنون وی هستیم.

مسئول دفتر توسلی نیز در پاسخ به معتمدین گفت: حتما مطالبات را به سمع و نظر نماینده می‌رسانم و ناگفته نماند که ما به آقای نباتی ارادت داریم و جدای از اینکه وی فرماندار ولایی و انقلابی هستند، نیروی بومی شهرستان بهار هستند و مطمئنا از وی حمایت میکنیم و بارها اعلام کردیم مشکلی با شخص ایشان نداریم، و کسی که می‌خواهد کار کند او را حمایت می‌کنیم و در کنارش هستیم و همیشه شاهد زحمات شبانه‌روزی وی هستیم و قدردان این زحمات هستیم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178697
  • دیدگاه‌ها برای جزئیات تجمع تعدادی از معتمدان و مردم بهار مقابل دفتر نماینده مجلس شهرستان+ تصویر طومار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.