• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

توقیف ۲۳۴ خودرو و موتورسیکلت متخلف/ کشف ۹۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نهاوند

  • کد خبر : 29180
  • 09 آبان 1398 - 13:26
توقیف ۲۳۴ خودرو و موتورسیکلت متخلف/ کشف ۹۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در یک ماه گذشته ۱۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰۴ خودرو متخلف توقیف شدند. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ شا احمد ساکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت احتماعی شهروندان مهم ترین اولویت ما است گفت: به‌منظور ارتقای امنیت […]

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در یک ماه گذشته ۱۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰۴ خودرو متخلف توقیف شدند.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ شا احمد ساکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت احتماعی شهروندان مهم ترین اولویت ما است گفت: به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان نهاوند طرح‌هایی در حوزه‌های مختلف در یک‌ماهه گذشته اجراشده است.

وی اظهار داشت: اقدامات انتظامی و اطلاعاتی پلیس نهاوند در حوزه‌های مختلف مأموریتی در یک ماه گذشته بر اساس طرح‌های تدوین‌شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نتایج خوبی به دنبال داشته است.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: این طرح‌ها در راستای ارتقاء نظم و امنیت و مقابله با جرائم و ناهنجاری‌ها در سطح شهرستان به نحو مطلوب و با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود به مرحله اجرا گذاشته‌شده است.

وی با نتایج اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: در یک ماه گذشته برخورد با متخلفان و مزاحمت‌های حوزه ترافیک در دستور کار قرار داشته که در این خصوص ۱۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰۴ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم توقیف شدند.

ساکی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این‌یک ماه کشف ۵۰ فقره سرقت و دستگیری ۲۳ سارق و همچنین کشف بیش از ۹۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۵۶ خرده‌فروش و ۴۲ معتاد بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: مبارزه با کالای قاچاق یکی دیگر از اولویت‌های پلیس نهاوند است که در این راستا کشف ۶۵۰ بطری نوشابه‌های انرژی‌زای خارجی غیرمجاز،۳۹ دستگاه جاروبرقی،۶۵۰ ثوب انواع البسه،۱۲۰ حلقه لاستیک و ۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار توسط پلیس کشف‌شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۰ هزار لیتر سوخت، ۷۵۰ قلم لوازم‌آرایشی و بهداشتی نیز کشف‌شده است که در این رابطه ۱۷ نفر دستگیرشده‌اند.

ساکی به دیگر مأموریت‌ها اشاره کرد و گفت: در یک‌ماهه اخیر ۱۹ متهم در خصوص سایر جرائم دستگیرشده‌اند که به همراه تشکیل پرونده در اختیار دستگاه قضایی قرارگرفته‌اند.

وی در پایان گفت: در پی اقدامات فعال پلیس نهاوند در حوزه‌های مختلف، مقوله پیشگیری مؤثر و کارآمد از جرائم نیز همواره مدنظر قرارگرفته تا بر این اساس در دو حوزه پیشگیری و مقابله، فعالیت‌های همسو و هم‌افزا در دستور کار قرار داشته است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=29180
  • دیدگاه‌ها برای توقیف ۲۳۴ خودرو و موتورسیکلت متخلف/ کشف ۹۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.