• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

تعطیلی ۴شعبه بانکی در همدان به دلیل ابتلای کارکنان به کرونا

  • کد خبر : 76435
  • 31 تیر 1399 - 8:46
تعطیلی ۴شعبه بانکی در همدان به دلیل ابتلای کارکنان به کرونا

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان از تعطیلی چهار شعب بانکی استان به علت ابتلای کارکنان به کروناویروس خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ محمد طوماسی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان در گقتگو با ایسنا از تعطیلی چهار شعب بانکی استان به علت ابتلای کارکنان به کروناویروس خبر داده و گفته در استان همدان […]

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان از تعطیلی چهار شعب بانکی استان به علت ابتلای کارکنان به کروناویروس خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ محمد طوماسی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان در گقتگو با ایسنا از تعطیلی چهار شعب بانکی استان به علت ابتلای کارکنان به کروناویروس خبر داده و گفته در استان همدان چهار شعبه از بانک های مختلف به علت ابتلای کارمندان به کرونا تعطیل هستند.

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون ۲۱۴ نفر از کارمندان بانک های استان همدان به بیماری کرونا درگیر شده‌اند گفته است که  برای حفظ سلامت کارکنان و مراجعان شعب درگیر تعطیل شدند.

عصر همدان؛ بانک‌ها یکی از مراکز تجمع مردم هستند. علیرغم تمامی وعده های داده شده مبنی بر بانکداری الکترونیک، متاسفانه بخش زیادی از عملیات های بانکی به صورت حضوری است. اتخاذ برخی سیاست های نادرست مثل کاهش ساعت کاری بانک‌ها یا کاهش پرسنل به دو سوم و.. باعث تشدید ازدحام شد.

ضعف در تامین وسایل حداقلی برای رعایت بهداشت عمومی مثل ضدعفونی کننده ، پدالی کردن دستگاههای نوبت دهی، ضعف در استفاده از ماسک و فاصله گذاری و … باعث مشکلاتی گردید که تعطیلی چهار شعبه بانکی از جمله آنهاست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76435
  • دیدگاه‌ها برای تعطیلی ۴شعبه بانکی در همدان به دلیل ابتلای کارکنان به کرونا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.