• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

بیشترین آمار بهبودیافتگان کرونایی در استان همدان مربوط به تویسرکان است/وضعیت کرونایی تویسرکان همچنان قرمز

  • کد خبر : 64336
  • 18 اردیبهشت 1399 - 18:05
بیشترین آمار بهبودیافتگان کرونایی در استان همدان مربوط به تویسرکان است/وضعیت کرونایی تویسرکان همچنان قرمز

رشید حیدری مقدم  با اعلام اینکه بیشترین آمار بهبودیافتگان کرونایی در استان همدان مربوط به تویسرکان است، گفت: اما در حال حاضر تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد  و مردم شهرستان توصیه های بهداشتی را تا ریشه کن کردن کرونا رعایت کنند. به گزارش  عصر همدان؛ ظهر امروز نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم […]

رشید حیدری مقدم  با اعلام اینکه بیشترین آمار بهبودیافتگان کرونایی در استان همدان مربوط به تویسرکان است، گفت: اما در حال حاضر تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد  و مردم شهرستان توصیه های بهداشتی را تا ریشه کن کردن کرونا رعایت کنند.

به گزارش  عصر همدان؛ ظهر امروز نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در تویسرکان پیرو دعوت مفتح نماینده مردم این شهرستان به منظور بررسی وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان برگزار شد.

برای شکست کرونا، وحدت همگانی نیاز است

در این برنامه «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس با قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان، مدافعان سلامت، خیران و ستاد مردمی مقابله با کرونای شهرستان، گفت: مردم این دیار همچون سایر نقاط کشور با لبیک به ندای رهبر انقلاب با کمک های مؤمنانه خود در راستای محرومیت زدایی در روزگار کرونایی حماسه آفریدند.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد وحدت رویه برای مقابله با کرونا یک ضرورت است، ابراز امیدواری کرد تا با همدلی، همکاری و وحدت بیش از پیش مسئولان وضعیت مقابله با کرونا در تویسرکان ارتقاء یابد تا به زودی شاهد اعلام وضعیت سفید در این شهرستان باشیم.

نماینده مردم تویسرکان درمجلس همچنین به ۱۸ اردیبهشت ماه روز بیماران خاص  و صعب العلاج هم اشاره کرد و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خواست تا برای حل مشکلات این بیماران توجه بیشتری داشته باشد.

برخی مردم دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا را رعایت نکردند

«سید رسول حسینی» فرماندار تویسرکان هم از پیشرو بودن این شهرستان در بخش های پیش بینی،  پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد و گفت: این شهرستان از همان روزهای نخست با وجود کارگاه های و واحدهای تولیدی ضدعفونی کننده و تولید ماسک از این نظر بی نیاز شد.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ یعنی از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان اعلام نشد، اما متأسفانه عدم رعایت و بی احتیاطی برخی از همشهریان نسبت به نکات بهداشتی و به ویژه انجام سفرهای غیرضروری در دو هفته اخیر سبب شد تا این شهرستان جزء مناطق قرمز کرونایی قرار گیرد.

فرماندار توسرکان در ادامه با بیان اینمه اقدامات گسترده ای درخصوص ضدعفونی کردن معابر حتی در سطح روستاها هم انجام شده و در دست انجام است، افزود: گاهی پیش آمد که بالاجبار ماشین های پلاک غریبه به پارکینگ هدایت شدند.

حسینی همچنین با قدردانی از خیران در راستای کمک های مؤمنانه به محرومان در روزهای کرونایی، عنوان کرد:  در این مدت بین سه هزار خانوار نیازمند شناسایی شده بسته های حمایتی توزیع شد.

بیشترین آمار بهبودیافتگان کرونایی در استان همدان مربوط به تویسرکان است

«رشید حیدری مقدم»  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان هم با اعلام اینکه ۹۰ درصد مبتلایان به کرونا در تویسرکان بهبود یافته اند، گفت: بنابراین تویسرکان بیشترین درصد بهبودیافتگان را در استان را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد:  اما در حال حاضر تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد  و مردم شهرستان توصیه های بهداشتی را تا ریشه کن کردن کرونا رعایت کنند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64336
  • دیدگاه‌ها برای بیشترین آمار بهبودیافتگان کرونایی در استان همدان مربوط به تویسرکان است/وضعیت کرونایی تویسرکان همچنان قرمز بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.