• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت سایر اقشار در کنار شماست/کلیات طرح «همگام با کشاورز» را جویا شوید

  • کد خبر : 34368
  • 07 آذر 1398 - 15:55
بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت سایر اقشار در کنار شماست/کلیات طرح «همگام با کشاورز» را جویا شوید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج سازندگی استان‌ها با استفاده از ظرفیت سایر اقشار در کنار شماست گفت: در رابطه با کشاورزی اجرای طرح «همگام با کشاورز» را داریم؛ کلیات طرح را از بسیج سازندگی و بسیج کشاورزی استان جویا شوید. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، سردار غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج سازندگی استان‌ها با استفاده از ظرفیت سایر اقشار در کنار شماست گفت: در رابطه با کشاورزی اجرای طرح «همگام با کشاورز» را داریم؛ کلیات طرح را از بسیج سازندگی و بسیج کشاورزی استان جویا شوید.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، سردار غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات انتقال روستای برفیان شهرستان تویسرکان و در جمع مردم این روستا اظهار کرد: با توجه به رفع تنگناهایی که در پیش روی روستائیان است، متناسب با اقتضائات در هر محل این امید وجود دارد که شاهد زندگی بهتر، شرایط مطلوب‌تر و بهتر برای هموطنان در روستاها باشیم.

وی فراهم شدن زندگی مطلوب و بهتر برای روستائیان را موجب تشکیل محور اصلی اقتصاد مقاومتی توسط آنها دانست و گفت: این امر موجب می‌شود روستائیان ضمن از محل فعالیت‌های کشاورزی، دامداری و سایر فعالیت‌هایی که در آن مشغول هستند به اقتصاد کشور خود کمک‌های بیشتری بکنند و سطح بهره‌وری از زمین و آب را با شیوه‌های جدید افزایش دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رانش زمین در روستای برفیان بیان کرد: این روستا دچار مشکل رانش شد که با برنامه‌ریزی و همت مسئولان استان و پیگیری‌ها و توافق بین بسیج سازندگی و بنیاد مسکن استان، همانطور که مسئول بسیج سازندگی استان در گزارش خود تأکید داشت ظرف مدت یک سال این واحدها تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه آمده‌ایم که اعلام کنیم در سایر موضوعات نیز سپاه، بسیج و مسئولان در کنار شما هستند افزود: به ویژه بسیج سازندگی استان‌ها با استفاده از ظرفیت سایر اقشار در کنار شماست و در رابطه با کشاورزی اجرای طرح «همگام با کشاورز» را داریم.

سردار سلیمانی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب  در خصوص طرح «همگام با کشاورز» تصریح کرد: این طرح با موفقیت در سایر استان‌های اجرا شده و  اگر در این منطقه نیز اجرا نشده با استفاده از مهندسان کشاورز بسیجی و هماهنگی ادارات جهاد کشاورزی اجرا شود.

وی ادامه داد: در کنار کشاورزان با انتقال تجربیات و الگوهای مناسب علمی و تجربی در این طرح هستیم تا سطح بهره‌وری در هکتار در موضوعات گندم، جو، ذرت، کلزا و در استانهایی با قابلیت کشت برنج صورت گیرد؛ این ۵ محصول راهبردی در برنامه «همگام با کشاورز» قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به اهالی روستا و کشاورزان خاطرنشان کرد: کلیات این طرح را از بسیج سازندگی و بسیج کشاورزی استان جویا شوید که اگر لازم بود در کنار شما قرار ‌گیرند و با همکاری مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان و استان به مردم کمک کنند.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34368
  • دیدگاه‌ها برای بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت سایر اقشار در کنار شماست/کلیات طرح «همگام با کشاورز» را جویا شوید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.