• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8
در راستای کنگره شهدا صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقات صحرانوردی همزمان با سالروز بمباران ورزشگاه قدس

  • کد خبر : 189700
  • 18 تیر 1402 - 13:59
برگزاری مسابقات صحرانوردی همزمان با سالروز بمباران ورزشگاه قدس
مسئول تربیت‌بدنی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری مسابقات دو صحرانوردی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید والامقام استان خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سرهنگ علیرضا کرمی در نشست خبری مسابقات تیراندازی و کاراته بسیج کشور که به میزبانی همدان و به منظور گرامیداشت هشت هزار شهید استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: از ۱۰ سال پیش یک همکاری تنگاتنگ با هیات دوومیدانی در موضوع استعدادیابی داشته‌ایم و اقدامات خوبی در این رشته پرطرفدار با همکاری اداره ورزش و هیات مربوطه صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: به دنبال برنامه‌ریزی برای برگزاری لیگ صحرانوردی هستیم. همچنین قرار است روز ۲۵ تیرماه همزمان با سالروز بمباران استادیوم ورزشی قدس همدان یک دوره مسابقه دو صحرانوردی با حضور ۴۰۰ نفری منتخبین این رشته برگزار کنیم.

کرمی اضافه کرد: همکاری خوبی با رئیس هیات دوومیدانی داریم و چون مسعود بنوان خود در فدراسیون مسئول کمیته صحرانوردی است، امید داریم که شاهد یک همایش خوب در شان شهدای گرانقدر باشیم.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به میزبانی همدان از مسابقات تیراندازی و کاراته بسیج کشور تصریح کرد: همدان در این دو رشته ظرفیت خوبی دارد. به‌خصوص در تیراندازی که قهرمانان بزرگی به کشور معرفی کرده و امیدواریم این میزبانی، پیش درآمدی باشد برای میزبانی تیراندازی از مسابقات بزرگ‌تر تا این رشته که مورد تاکید دین مبین اسلام هم محسوب می‌شود، بتواند مجدد قهرمانان نامداری به کشور معرفی کند

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=189700
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقات صحرانوردی همزمان با سالروز بمباران ورزشگاه قدس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.